Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som kan se allerede nå at barnet får brune øyne? Er mye brunt i mini sine øyne. Men samtidig mye blått. I noen lys er de bare brune. Så blir ikke klok. Men de tre andre barna mine hadde bare blått (blåøyd far og mor, mini sin pappa har mørkebrune)
Storebror hadde brune øyne fra fødselen av, så nesten sorte ut! Vesla sine ser blå ut nå, men vet jo ikke om de vil få pigment helt sikkert før et år har gått. Begge bestefedrene er blåøyde så vi håpa på blå øyne selv om vi ikke har selv
Ja, aldri vært ordentlig blå øyne på noen av mine to. Grumsete/brunt skjær helt fra dag en. Vi har brune/grønne øyne begge to foreldre, så egentlig ikke så overraskende at vi ikke får blåøyde barn
Min eldste hadde blå ved fødsel, men nå når hun er 5 år har hun brune, utenom en flekk på ene øyet som er blått. Litt spesielt siden jeg har grønn og faren blå, men fint med brune øyne og blondt hår♡ spent på hva lillebror får
Jenta mi hadde veldig mørke øyne fra fødselen av, selv om de var blå. Det tok lang tid før de fikk en bestemt farge, men de er brune med litt grønt i nå. Lillebror som er tolv dager gammel har de samme mørkeblå øynene, så regner med de blir brune også.
Alle mine tre barn har hatt blå øyne ved fødsel (ikke klare blå, men de har vært blå). Tok flere uker før de ble mer og mer mørke med de første to, men de ble brune etterhvert. Minste har fortsatt blå, men blir mørkere og mørkere så blir nok brune til slutt. Pappaen har brune øyne og jeg har blå.