Brun utflod

Tyttebær

Forelsket i forumet
Juligull2021
Noen som har erfaringer å dele?
Det siste døgnet har jeg hatt litt brun utflod. Er 5+0 i dag. Livredd for å miste, eller at det er EXU (hatt det tidligere):sorry: Tankene går i ett, og jeg håper så inderlig at den lille spiren er på rett plass og er i live:Heartred har stikninger i livmor som «vanlig» og er kvalm, så symptomene har i hvert fall ikke forsvunnet! Tok en graviditetstest i dag for å sjekke, og streken var ganske sterk fortsatt.

Sniker. Jeg hadde brun utflod fra ca uke 5- uke 10. Helt uskyldig :) Krysser fingrene for deg :)

Hadde en dag med blod på papiret og det er vel relativt vanlig har jeg forstått. Men herregud så ubehagelig, jeg ble max stressa. Men som regel går det bare godt.

Håper det går bra med deg!:Heartred
Takk:Heartred det går greit, men utrolig hvor stressa man blir av noe sånt! Har vært hos fastlegen i dag som har henvist meg til tidlig UL pga tidligere EXU, så håper jeg får time raskt og får sett hvordan det står til:Heartred

Jeg håper og tror det er helt uskyldig, og ingenting å bekymre seg for. Selvom jeg vet det er umulig å ikke bekymre seg! Jeg hadde selv blødning i helgen, og ikke bare litt blod i utfloden, og var på TUL i går og alt så helt supert ut! :Heartred masse lykke til :Heartred

Jeg hadde også litt blod i helgen da jeg dikk positiv test, og brunlig utflod i 2-3 dager. Heldigvis vanlig igjen nå og har hatt stigning på testene ❤️ krysser fingrene for at det ikke er noe farlig hos deg heller. Har du vondt?
Takk for svar:Heartred nei, har heldigvis ikke vondt.
Godt å høre at flere har den samme erfaringen. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet til jeg skal på TUL!

Sniker også! Blødde av og på fra uke 5-8, både friskt blod og brunt. Er 12 uker på lørdag, og har sett den lille bamsemumsen i magen. Så alt var heldigvis bra. Skjønner du blir bekymret ❤️ Jeg var også det

I dag endte jeg opp på sykehuset etter sterke smerter i magen og i brystet/armen. Ble hentet av ambulanse og følte meg skikkelig dårlig. På gyn-undersøkelse fant de ingen tegn til EXU, men plutselig begynte jeg å blø litt under undersøkelsen. De kunne se antydning til noe som kunne være et foster i livmoren, men det var for tidlig å se noe ennå. Så nå ligger jeg bare og venter på å se hva som skjer. Kanskje er det en begynnende spontanabort:( krysser fingrene for at det kun er uskyldig blødning. Skal tilbake til sykehuset på lørdag for å måle HCG. Lå på 1335 i dag.

Jammen ikke lett å være gravid, for en berg og dalbane!

I dag endte jeg opp på sykehuset etter sterke smerter i magen og i brystet/armen. Ble hentet av ambulanse og følte meg skikkelig dårlig. På gyn-undersøkelse fant de ingen tegn til EXU, men plutselig begynte jeg å blø litt under undersøkelsen. De kunne se antydning til noe som kunne være et foster i livmoren, men det var for tidlig å se noe ennå. Så nå ligger jeg bare og venter på å se hva som skjer. Kanskje er det en begynnende spontanabort:( krysser fingrene for at det kun er uskyldig blødning. Skal tilbake til sykehuset på lørdag for å måle HCG. Lå på 1335 i dag.

Jeg fikk en mindre blødning 5+0, var et koagel der også så ble livredd. Fikk målt hcg som har vist normal stigning! Så krysser fingrene for at det bare er uskyldig hos begge to!

Jeg fikk en mindre blødning 5+0, var et koagel der også så ble livredd. Fikk målt hcg som har vist normal stigning! Så krysser fingrene for at det bare er uskyldig hos begge to!
Godt å høre andre med lik erfaring :Heartred hadde du smerter?

Så ekkelt med smerter i mage og bryst :confused: Håper HCG fortsetter å stige :Heartred

I dag fant de ut at det var graviditet utenfor livmoren, igjen. Har fått metatreksat og håper at det funker. Sykmeldt en ukes tid, så håper jeg ikke blir for dårlig. Kan ikke bli gravid på minimum 6 mmd pga cellegiften:( kjipe greier. Jaja, lykke til alle sammen:Heartred

I dag fant de ut at det var graviditet utenfor livmoren, igjen. Har fått metatreksat og håper at det funker. Sykmeldt en ukes tid, så håper jeg ikke blir for dårlig. Kan ikke bli gravid på minimum 6 mmd pga cellegiften:( kjipe greier. Jaja, lykke til alle sammen:Heartred
Så innmari leit å høre Kjempe masse lykke til videre. Ekstra leit når en ikke «bare» kan hive seg i gang med prøvinga på nytt igjen, er jo en trøst i det triste. Ta den tida du trenger og be om å få god oppfølging videre ❤️ Heier på deg, og håper det blir tidlig 2021 baby på deg!!

Trist å høre :(

Back
Topp