Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ hadde d på akkurat samme måte rundt uke 5.holdt på med å spotte i 9 daga så ga d seg. Er enda kvalm å vi såg at den lille hadde d bra på ultralyd. Æ skal på ny tul på mandag og på torsdag.Noen som har erfaringer å dele?
Det siste døgnet har jeg hatt litt brun utflod. Er 5+0 i dag. Livredd for å miste, eller at det er EXU (hatt det tidligere)Tankene går i ett, og jeg håper så inderlig at den lille spiren er på rett plass og er i live
har stikninger i livmor som «vanlig» og er kvalm, så symptomene har i hvert fall ikke forsvunnet! Tok en graviditetstest i dag for å sjekke, og streken var ganske sterk fortsatt.
I dag fant de ut at det var graviditet utenfor livmoren, igjen. Har fått metatreksat og håper at det funker. Sykmeldt en ukes tid, så håper jeg ikke blir for dårlig. Kan ikke bli gravid på minimum 6 mmd pga cellegiftenkjipe greier. Jaja, lykke til alle sammen
![]()

I dag fant de ut at det var graviditet utenfor livmoren, igjen. Har fått metatreksat og håper at det funker. Sykmeldt en ukes tid, så håper jeg ikke blir for dårlig. Kan ikke bli gravid på minimum 6 mmd pga cellegiftenkjipe greier. Jaja, lykke til alle sammen
![]()

Å så tristI dag fant de ut at det var graviditet utenfor livmoren, igjen. Har fått metatreksat og håper at det funker. Sykmeldt en ukes tid, så håper jeg ikke blir for dårlig. Kan ikke bli gravid på minimum 6 mmd pga cellegiftenkjipe greier. Jaja, lykke til alle sammen
![]()