Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så trist. Håper du har mye støtte rundt deg som kan være kjær å ha nå. Sender deg god og varm klem [emoji173]️Veldig glad på deres vegne jenter [emoji173]️ men for meg gikk det ikke så bra. Ultralyden i dag viste at babyen min har vært død i to uker [emoji173]️ Så dette har vært en tung dag med Cytotec, rier, blødning og sorg [emoji173]️
Huff så trist. Håper du har mye støtte rundt deg som kan være kjær å ha nå. Sender deg god og varm klem [emoji173]️
Jeg fikk magesmerter og blødning i natt, så skal på ultralyd i morgen for å se om det er en abort. Håper egentlig at det bare er en blødning hvor morkaka tar over, men har litt mer blødning enn hva som er normalt, så det kan tyde på en abort [emoji174]
Tusen takk for det! [emoji173]️ Dessverre viste ultralyd at fosteret sluttet å leve i uke 8. Så ta en skikkelig hestekur i morgen for å støte ut alt. [emoji174]Uff, håper det bare er en uskyldig blødning og at alt er bra på ultralyd i dag. Lykke til! [emoji813]red
Nei, så trist! [emoji22] så lei meg på dine vegne [emoji173] stor klem! [emoji173][emoji173]Tusen takk for det! [emoji173]️ Dessverre viste ultralyd at fosteret sluttet å leve i uke 8. Så ta en skikkelig hestekur i morgen for å støte ut alt. [emoji174]
Å tusen takk søte du [emoji173]️Nei, så trist! [emoji22] så lei meg på dine vegne [emoji173] stor klem! [emoji173][emoji173]
Tusen takk for det! [emoji173]️ Dessverre viste ultralyd at fosteret sluttet å leve i uke 8. Så ta en skikkelig hestekur i morgen for å støte ut alt. [emoji174]
Tusen takk for det [emoji173]️ Jeg håper også det [emoji120] god klem [emoji173]️Uff, det var veldig leit...Vet hva du går igjennom nå, håper det går så smertefritt som mulig i morgen. Sender en god klem. [emoji813]red
Tusen takk for det! [emoji173]️ Dessverre viste ultralyd at fosteret sluttet å leve i uke 8. Så ta en skikkelig hestekur i morgen for å støte ut alt. [emoji174]
[emoji173][emoji173][emoji173] godt med ei lita pia som hjelper da! Masse lykke til videre, håper spiren din sitter snart igjen![emoji173]Å tusen takk søte du [emoji173]️
Jeg tror når alt er kommet litt avstand så blir ting bedre. Hjelper faktisk litt at jeg har ei lite pia hjemme som jeg kan klemme og kose meg i denne stunden [emoji173]️
Å nei! Dette var triste nyheter [emoji17] finnes ikke trøstende ord i en sånn stund. God klem til deg[emoji173]️
[emoji173][emoji173][emoji173] godt med ei lita pia som hjelper da! Masse lykke til videre, håper spiren din sitter snart igjen![emoji173]
Tusen takk [emoji173][emoji173] masse lykke til videre til deg også [emoji173][emoji173]Tusen takk for det! [emoji813]red Håper også neste spire sitter snart igjen [emoji813]red Masse lykke til med graviditeten og tiden etterpå [emoji813]red