Brun utflod

Ånei, nå har vi mistet altfor mange aprilspirer. Dette var virkelig leit å høre. Ta godt vare på deg selv[emoji173]️
 
Å nei. Så utrolig trist [emoji22] varme klemmer til deg [emoji173]️ håper du har god støtte rundt deg [emoji173]️
 
Dagen etter positiv test kom det blod på papiret når jeg tørket meg, gjorde det i rundt 4 dager (type mengde en gjerne har helt på slutten av mensen), siste dag var det brunt. Gikk til legen, tok blodprøve og ny igjen 2 dager senere som viste stigning men i grenseland. Tok ny blodprøve over helgen som viste god stigning så sitter nå her ennå gravid 8+4:)
 
Veldig glad på deres vegne jenter [emoji173]️ men for meg gikk det ikke så bra. Ultralyden i dag viste at babyen min har vært død i to uker [emoji173]️ Så dette har vært en tung dag med Cytotec, rier, blødning og sorg [emoji173]️
Huff så trist. Håper du har mye støtte rundt deg som kan være kjær å ha nå. Sender deg god og varm klem [emoji173]️

Jeg fikk magesmerter og blødning i natt, så skal på ultralyd i morgen for å se om det er en abort. Håper egentlig at det bare er en blødning hvor morkaka tar over, men har litt mer blødning enn hva som er normalt, så det kan tyde på en abort [emoji174]
 
Huff så trist. Håper du har mye støtte rundt deg som kan være kjær å ha nå. Sender deg god og varm klem [emoji173]️

Jeg fikk magesmerter og blødning i natt, så skal på ultralyd i morgen for å se om det er en abort. Håper egentlig at det bare er en blødning hvor morkaka tar over, men har litt mer blødning enn hva som er normalt, så det kan tyde på en abort [emoji174]

Uff, håper det bare er en uskyldig blødning og at alt er bra på ultralyd i dag. Lykke til! :Heartred
 
Uff, håper det bare er en uskyldig blødning og at alt er bra på ultralyd i dag. Lykke til! [emoji813]red
Tusen takk for det! [emoji173]️ Dessverre viste ultralyd at fosteret sluttet å leve i uke 8. Så ta en skikkelig hestekur i morgen for å støte ut alt. [emoji174]
 
Tusen takk for det! [emoji173]️ Dessverre viste ultralyd at fosteret sluttet å leve i uke 8. Så ta en skikkelig hestekur i morgen for å støte ut alt. [emoji174]
Nei, så trist! [emoji22] så lei meg på dine vegne [emoji173] stor klem! [emoji173][emoji173]
 
Nei, så trist! [emoji22] så lei meg på dine vegne [emoji173] stor klem! [emoji173][emoji173]
Å tusen takk søte du [emoji173]️
Jeg tror når alt er kommet litt avstand så blir ting bedre. Hjelper faktisk litt at jeg har ei lite pia hjemme som jeg kan klemme og kose meg i denne stunden [emoji173]️
 
Tusen takk for det! [emoji173]️ Dessverre viste ultralyd at fosteret sluttet å leve i uke 8. Så ta en skikkelig hestekur i morgen for å støte ut alt. [emoji174]

Uff, det var veldig leit... :( Vet hva du går igjennom nå, håper det går så smertefritt som mulig i morgen. Sender en god klem. :Heartred
 
Tusen takk for det! [emoji173]️ Dessverre viste ultralyd at fosteret sluttet å leve i uke 8. Så ta en skikkelig hestekur i morgen for å støte ut alt. [emoji174]

Å nei! Dette var triste nyheter [emoji17] finnes ikke trøstende ord i en sånn stund. God klem til deg[emoji173]️
 
Å tusen takk søte du [emoji173]️
Jeg tror når alt er kommet litt avstand så blir ting bedre. Hjelper faktisk litt at jeg har ei lite pia hjemme som jeg kan klemme og kose meg i denne stunden [emoji173]️
[emoji173][emoji173][emoji173] godt med ei lita pia som hjelper da! Masse lykke til videre, håper spiren din sitter snart igjen![emoji173]
 
Back
Topp