Brun utflod

Decembergirl

Andre møte med forumet
Hei! jeg er 10+6 i dag. Oppdaget for et par timer siden at jeg har brun utflod! Ble kjemperedd og ringte legevakten. De sa det er veldig normalt, men er fortsatt veldig bekymret. Noen andre som har opplevd dette og fortsatt er gravide?
 
Hei! jeg er 10+6 i dag. Oppdaget for et par timer siden at jeg har brun utflod! Ble kjemperedd og ringte legevakten. De sa det er veldig normalt, men er fortsatt veldig bekymret. Noen andre som har opplevd dette og fortsatt er gravide?
Rundt den tiden er det veldig vanlig med en liten blødning, for morkaken tar over [emoji4] og er det brunt så er det gammelt blod, er nok ikke noe å bekymre seg for [emoji173]
 
Jeg begynte å få rosa og brunt ut flod i forrige uke og ble bekymret, men jeg er bare kommet i uke 8. Jeg dro til legen og fikk høre at det var helt normalt og vanlig. Hadde det vært en spontanabort så ville det ha vært smerter involvert og mer blod i løpet av de neste dagene. Jeg er heldigvis ikke bekymret noe mer. Gleder meg til ultralyden om 3 uker :)
 
Har ikke opplevd noen form for blod under svangerskapet verken denne gang eller forrige gang. Men kvinner er jo så forskjellige så tror ikke det ene er mer normalt enn det andre. :)
 
Fikk brun utflod på kvelden etter at jeg hadde TUL tidligere på dagen, som varte par dager. Det er pga. skjøre slimhinner. Har hatt ny TUL i etterkant, hadde litt farget utflod i forkant av denne også, men alt er i skjønneste orden med spiren. :)

Det er nok noe av det verste en opplever som gravid, brun utflod/blod, men det er helt normalt og vanlig. Som Fregnefanten skrev over, så tar morkaken over i uke 10, da kan det bli et lite fall i mengden av hormoner, og det kan komme en liten blødning/brun utflod.

Satser på at alt er bra med mageboeren din!
 
Hei! Jeg haddedette forrige fredag og lørdag. Dro og fikk en UL på mandag, alt var fint. Fikk litt til på tirsdag etter at jeg løp noen litt harde intervaller. Fikk høre at det er helt normalt og ingenting å være bekymret for. En SA begynner med sterke smerter litt under navler og gir friskt blod. Så ikke uroe deg! Jeg angrer på at jeg brukte så mye energi på å være engstelig forrige helg!
 
Veldig glad på deres vegne jenter ❤️ men for meg gikk det ikke så bra. Ultralyden i dag viste at babyen min har vært død i to uker ❤️ Så dette har vært en tung dag med Cytotec, rier, blødning og sorg ❤️
 
Veldig glad på deres vegne jenter ❤️ men for meg gikk det ikke så bra. Ultralyden i dag viste at babyen min har vært død i to uker ❤️ Så dette har vært en tung dag med Cytotec, rier, blødning og sorg ❤️

Åh, det var veldig leit å høre... :( Ville ikke si det tidligere i dag, for å ikke uroe deg unødig, men hadde selv litt brun utflod ei uke i vinter, da jeg fikk påvist MA. Fosteret hadde da dødd ila. siste døgnet før ultralyd i uke 10... Men som regel går det bra for mange tross brun utflod/blødning.

Vet hvor vondt det er det du går igjennom nå både psykisk og fysisk. Sender deg mange klemmer, håper det går bedre med deg fremover. :Heartred
 
så trist å lese - mange klemmer til deg :Heartred
 
Åh, det var veldig leit å høre... :( Ville ikke si det tidligere i dag, for å ikke uroe deg unødig, men hadde selv litt brun utflod ei uke i vinter, da jeg fikk påvist MA. Fosteret hadde da dødd ila. siste døgnet før ultralyd i uke 10... Men som regel går det bra for mange tross brun utflod/blødning.

Vet hvor vondt det er det du går igjennom nå både psykisk og fysisk. Sender deg mange klemmer, håper det går bedre med deg fremover. :Heartred
Tusen takk gode snille deg ❤️ Tenker samme som deg, ikke si noe før den personen han vært til kontroll.
 
Nei, så trist!! [emoji173] ta vare på deg selv, og gi deg selv rom for alle følelsene [emoji173] stor klem! [emoji173]
 
Åh nei... Det var fryktelig trist lesning[emoji17] Føler så veldig med deg, og vet så godt hvor vondt det gjør... Klem til deg[emoji173]️
 
Back
Topp