Fargeklatten89
Elsker forumet
Hei dere! 11 DPO med positiv test! Men, nå ista fikk jeg biiittelitt brun utflod, veldig lite. Er dette normalt? Hva kommer det av?
noen som vet? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste at det kunne være en festeblødning... Kan det stemme?Jeg fikk det etter sex![]()
Men hadde det mye i mitt første svangerskapda hadde jeg det i 3 mnd men har en velskapt gutt likevel
![]()
Det kan det å godt væreLeste at det kunne være en festeblødning... Kan det stemme?Sex har det vært ganske labert med de siste dagene, hahaha
![]()
Hm tester jo ikke positivt FØR festeblødningen vel? Er jo helt normalt med litt brun utflod har jeg lest, så tar det knusende med ro jegDet kan det å godt væredet er hvertfall bra at det var så lite
![]()
da må det jo ha vert det
![]()
Hehe der sa du noeHm tester jo ikke positivt FØR festeblødningen vel? Er jo helt normalt med litt brun utflod har jeg lest, så tar det knusende med ro jeg![]()
Hihi, natta!Hehe der sa du noeer så trøtt jeg klarer ikke å henge med i svingene då tror senga bør finnes
![]()
Bra du tar det helt med ro![]()
![]()