Brun utflod

Fru Simonsen

Blir kjent med forumet
Oktoberskattene 2015
Hei..

Var på do for en halvtimes tid siden, der var det litt brunlig utflod på papiret, ikke mye, men det kommer jevnt og trutt hver gang jeg tørker.. Kjenner jeg ikke klarer være helt optimist nå, ettersom hver gang jeg har fått noe farge på utfloden, har det gått galt...
Hvilke alternativer har jeg nå? Finnes det noe sted i Oslo / Akershus som er åpent i helgen som jeg kan få en UL? Er det i så fall veldig dyrt?
Det hjelper vel ingenting å kontakte legevakt?

Huff... mannen prøver å være SÅ optimistisk, mens jeg bare har gitt opp...
 
Åh, kjenner godt igjen følelsen du sitter med nå - det er IKKE gøy...håper at dette er helt ufarlig og at spiren deres har det bra❤️ Sender deg en god klem jeg ❤️
 
Huff, det var ikke kjekt å lese. Jeg vet dessverre ikke om tilbudet i Oslo/Akershus, men jeg vil vel tro at legevakten tar deg i mot om du insisterer? Iallefall for en gynekologisk undersøkelse. De kan jo da se hvor blødninger kommer i fra. Sender deg en god klem <3
 
Åh, kjenner godt igjen følelsen du sitter med nå - det er IKKE gøy...håper at dette er helt ufarlig og at spiren deres har det bra❤️ Sender deg en god klem jeg ❤️

Takk <3 Hadde håpet å slippe unna denne gangen, før vi fikk Dennis, mistet jeg 3 ganger, og man kan si hva man vil om hvor vanlig det er, det gjør fortsatt vondt.. vanskelig å være optimistisk..
 
Ånei, håper det gir seg!! Kjenner følelsen, den er ikke noe god!! Vet ikke om tilbudene der du bor dessverre... Men jeg ville kanskje ventet og sett om det tar seg opp/stopper likevel først, istedenfor å "styre" noe oppi skjeden nå...? Å miste er ikke noe man venner seg til, og det skal man heller ikke måtte. Føler med deg, håper dette ikke går galt!
 
Huff, det var ikke kjekt å lese. Jeg vet dessverre ikke om tilbudet i Oslo/Akershus, men jeg vil vel tro at legevakten tar deg i mot om du insisterer? Iallefall for en gynekologisk undersøkelse. De kan jo da se hvor blødninger kommer i fra. Sender deg en god klem <3

Jeg er mega skeptisk til legevakten, særlig den i Lillestrøm, så jeg kjenner den sitter laangt inne.
Hadde en MA for noen år tilbake, hadde kommet til uke 12 når jeg startet å blø, på UL viste det seg at det hadde sluttet å utvikle seg i ca uke 6, han som utførte UL tok en telefon, hvor han stod å lo av meg, husker ikke helt nøyaktig hva han sa, for jeg var veldig ute av meg, men det var noe sånt som "haha, hu påstod at hu var i uke 12, men det er bare tull, den er ikke mer enn 6 uker.. ikke noe hjerteslag...hehehe"

Jeg prøvde å gå inn på Volvat for å bestille time, men tidligste mulige jeg får opp er mandag.. jeg har bursdag på mandag, hele helgen skal huset være fullt av folk.. jeg vil bare krype under dyna og være pessimist nå...
 
Jeg er mega skeptisk til legevakten, særlig den i Lillestrøm, så jeg kjenner den sitter laangt inne.
Hadde en MA for noen år tilbake, hadde kommet til uke 12 når jeg startet å blø, på UL viste det seg at det hadde sluttet å utvikle seg i ca uke 6, han som utførte UL tok en telefon, hvor han stod å lo av meg, husker ikke helt nøyaktig hva han sa, for jeg var veldig ute av meg, men det var noe sånt som "haha, hu påstod at hu var i uke 12, men det er bare tull, den er ikke mer enn 6 uker.. ikke noe hjerteslag...hehehe"

Jeg prøvde å gå inn på Volvat for å bestille time, men tidligste mulige jeg får opp er mandag.. jeg har bursdag på mandag, hele helgen skal huset være fullt av folk.. jeg vil bare krype under dyna og være pessimist nå...

Fyflate for et motbydelig menneske!! Da skjønner jeg godt du ikke vil dra der :( Har veldig vondt av deg, skal ikke være nødt til å ha det slik i flere dager også ved bursdagen din :( Skal google litt etter steder som tilbyr akutt time i helgen :)
 
Krysser fingrene og sender en god klem <3
Jeg blødde i ett par uker når jeg var gravid forrige gang, og hadde menssmerter. Hun er 2,5 år nå :)
 
Oslo city legesenter har ledig i morgen klokken 15!
 
Fyflate for et motbydelig menneske!! Da skjønner jeg godt du ikke vil dra der :( Har veldig vondt av deg, skal ikke være nødt til å ha det slik i flere dager også ved bursdagen din :( Skal google litt etter steder som tilbyr akutt time i helgen :)

Skulle hatt seg en ørefik egentig..

Så snilt av deg, jeg tror jeg har raidet det mest, både Aleris og Volvat får jeg opp første ledige time på mandag, mannen fant ett legesenter i Oslo, byporten legesenter? men der stod det ikke noe om de hadde gyn. vakt i helgene.. så må evt bare ringe ned og høre i morgen tidlig..
 
Skulle hatt seg en ørefik egentig..

Så snilt av deg, jeg tror jeg har raidet det mest, både Aleris og Volvat får jeg opp første ledige time på mandag, mannen fant ett legesenter i Oslo, byporten legesenter? men der stod det ikke noe om de hadde gyn. vakt i helgene.. så må evt bare ringe ned og høre i morgen tidlig..

Oslo city legesenter har ledig i morgen 15:00 :) Du bestiller på nett!
 
Velg "Ultralyd for gravide" i venstre kolonne, deretter "Bestill" under "Tidlig ultralyd" også "Neste" så skal du få opp ledig time 15:00!
 
Håper de finner ut at alt står bra til og at det bare er rester av blod etter festing
 
Håper alt står bra til :) brunt er jo i det minste et mindre faresignal enn rødt. Men skjønner veldig godt at du vil ha det sjekket. Man blir jo bekymra uansett farge! Oppdater oss gjerne når du har vært ☺
 
Back
Topp