Brun utflod

Trillian87

Forelsket i forumet
Andre som har dette? Er nå tredd inn i uke 5, men har siden torsdag (2dager før jeg tok test og visste jeg var gravid) hatt lysebrun utflod, noe jeg trodde var begynnelsen på mensen. Det har ikke sluttet, og igår begynte det å bli mørkere.

Tror jeg ville ringt legen og bedt om hcg måling eller tidlig ul hvis du er bekymret. Ønsker deg lykke til :)

brun utfold er gammelt blod. Det er vist veldig vanlig at man har det :) håper det går over for deg! ellers kan du dra til legen og måle hcg :)

Var hos legen idag.. Fikk sykemelding fra ene jobben, og pålegg om å holde meg i ro.. Han mente det ikke var nødvendig med hcg men de tok graviditetstest som var positiv.. Å nå er det hjem å legge seg på sofaen og ta vare på frøet..

Jeg har hatt brun utflod siden lørdag. I går var det helt lyserosa vann når eg tørket meg, men d var kun den ene gangen på do det var lyserosa. Skal til legen i morgen! Kjenner eg gruer meg! Håper dette bare går våres vei!

Jeg har hatt brun utflod siden lørdag. I går var det helt lyserosa vann når eg tørket meg, men d var kun den ene gangen på do det var lyserosa. Skal til legen i morgen! Kjenner eg gruer meg! Håper dette bare går våres vei!

Håper jeg og! Bra du skal til legen imorgen:)

Jeg har hatt brun utflod i to omganger dette svangerskapet (går på dobbel dose blodfortynnende også for sikkerhetsskyld), og er 30 uker på fredag! Trenger absolutt ikke være farlig :)

Back
Topp