Brun Utflod

Håpefull2015

Flørter med forumet
Hei Jenter! Jeg er nå 5+3, og i dag og i går har jeg hatt brun utflod. Det er litt i trusa hver gang jeg går på do, men ikke mye.. Hva kan dette være? Kan det være tegn på SA?? har fått legetime på tirsdag, forhåpentligvis får jeg tidlig ul!

Har du magesmerter? Vanligvis sier de at det er bra det er brun utflod siden det er gammelt blod:)

Så lenge det er brunt så er det gammelt blod og trenger ikke ha noe å si :)

Ok, det er bra! Jeg har ikke magesmerter, men det stikker av og til, men det er vel vanlig? :)

Stikkinger er normalt :) det kan være livmora som strekker seg :)
Nå er dette mitt første barn, så skal ikke skryte av erfaringer. Men har googlet masse...hehe ;)

Stikkinger er normalt :) det kan være livmora som strekker seg :)
Nå er dette mitt første barn, så skal ikke skryte av erfaringer. Men har googlet masse...hehe ;)
Hehe ok, dette er mitt andre. Men husker ikke noe brun utflod og så mye stikking... men håper på tidlig ul som sagt :)

Jeg har hatt 2 blødninger + flere dager med brun utflod. Har vært på ul 2 ganger på grunn av dette. Begge for tidlig for å se at hjerte slår. Men fikk beskjed at så lenge det er så tidlig i svangerskapet så er det helt normalt og ufarlig.

Hehe ok, dette er mitt andre. Men husker ikke noe brun utflod og så mye stikking... men håper på tidlig ul som sagt :)

Glemte å skrive at jeg også har masse stikninger da... ;)

Greit med en ul for å berolige seg :)

Skjedde neg også i slutten av uke 5, og tok all sorg på forskudd! Tok hcg og va på uk (privat pga lege ikke henviste så tidlig) men fikk se hjertelyd. Var da blitt 6+4, og han jeg var hos sa det er helt normalt så tidlig pga morkake og alt som dannes pluss at man er mye mer "sensitiv" så kan komme av småting, så helt normalt fikk jeg beskjed om :) :)

No kom det helt lyserosa blod når jeg var på do :\ kan det være festeblødning?? Eller går dette helt gale? :(

Festeblødning er det nok ikke så seint (det sies vel at egget fester seg sånn ca. 5-10 dpo, som vil tilsvare 2+5 - 3+3), men det betyr ikke at dette ikke kan være en annen uskyldig blødning :) slimhinnene blir jo ofte tynnere når man er gravid, slik at man lettere begynner å blø. Håper for deg, iallefall!!

Back
Topp