Brun utflod

Legen ville dobbelsjekke at jeg var gravid, så måtte levere en urinprøve og så skulle de sende henvisning på tidlig ultralyd! Ble litt overrasket over at de ville ha meg på ultralyd, men jeg sier ikke nei takk :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så bra at du fikk time så tidlig hos legen, er ikke bra å gå å bekymre seg for lenge:) du fikk sikkert henvisning fordi de vil være på den sikre siden;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Ganske mye brun utflod når jeg tørker meg nå! Hmm.. Glad jeg skal få tidlig ultralyd hvertfall!

Fått time til ul nå?

Brun utflod er gammelt blod, så jeg tror ikke du behøver å engste deg :)

TuMmY LoVe

Fått time til ul nå?

Brun utflod er gammelt blod, så jeg tror ikke du behøver å engste deg :)

TuMmY LoVe

Nei, men legen skulle sende henvisning sa hun, så hun trodde jeg skulle få brev med time innen en ukes tid :)
Er litt "slintrer" (Beklager ekle detaljer altså) i utfloden også! Har litt murringer. Men får bare håpe på det beste til det motsatte er bevist :)

Tror heller ikke du skal bekymre deg så mye, så sant det ikke kommer friskt blod og smerter

15 Mars 2015

Har litt smerter/murringer, men har heldigvis ikke kommet noe friskt blod! :)

Husker fra meg selv sist, da kom det både brunt,friskt og slintrer, i alle mulige former- rennende, utflod, klumper etc... Men sitter her med ei frisk snuppe på snart 4 :)

TuMmY LoVe

Da jeg mistet var det friskt blod først, så blitt brunt om en annen før jeg plutselig blødde masse og "rier" kom. Alt skjedde innen 20 timer.

Det er fortsatt håp! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi heier på deg :) husk på at alt er så skjørt nå. Tynne blodhinner som er velfylte ;)

Jeg blør alltid etter sex, da er det noen blodkarene som sprekker ;)

TuMmY LoVe

Back
Topp