Brun utflod

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Det må vel være et dårlig tegn? :/ Hadde litt i går kveld og har litt i dag...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er veeldig vanlig å spotte litt brunt, spesielt i uke 5-6, har jeg hørt. Jeg hadde brun utflod når jeg var 6+1 som varte i to dager forrige gang. Mest sannsynlig blodrester fra eggfesting.

Men skjønner hvis du blir litt bekymret, man vil ikke se blod nå! Går nok bra:)

Det er så frustrerende med dette blodet... :/ Men det er som hun over her sa, at det er nok helt vanlig. Satser på at det ikke er noe i gjerde :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk jenter! Det er litt beroligende å høre! Har bestilt ultralyd privat, er litt uti uke 7 da de ikke hadde noe ledig som passet før. Huff, jeg som er verdensmester i å bekymre meg!

Jeg hadde brunt utflod i en uke rundt ikm. Litt hver dag. Nå har jeg ikke sett noe til det på lenge. Det er så mye rart med den kroppen.

6. April 2013
7. April 2015

Blødde rent blod og hadde brunt utflod helt til uke 12 sistgang. Ingenting i veien :-)

TuMmY LoVe

Tror det er veldig vanlig å ha litt brun utfold. Uten å være no faglig ekspert er det nytt blod og mye blod som er et varselsignal og man bør oppsøke lege.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Men hvis du er bekymret, ring jordmor/legen så får du svar!!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Takk for svar jenter! Kom ikke noe særlig mer i går, så håper det har stoppet opp! Får bare prøve å ha litt is i magen frem til ultralyd i uke 7.

Fortsatt litt brun utflod i dag ja... Vurderer å stikke innom legesenteret etter jobb å høre litt!

Da fikk jeg time hos en turnuslege i morgen. Tenker at i beste fall kanskje jeg får en ultralyd og i værstefall får jeg luftet bekymringene mine for en fagperson! :p

Jeg har tenkt masse på det med blødninger, får med snuppa fant jeg ikke ut at jeg var gravid før nesten uke 12 fordi jeg hadde "mensen" til riktig tid frem til jeg fant ut at jeg var gravid og nesten frem til mnd 5 :) var helt tilfeldig at jeg tok test. Gikk til ekstra opp følging og var ikke noe feil. Fikl beskjed om at noen hadde det bare sånn :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp