Brun utflod

Anniken S

Forelsket i forumet
Er det noen andre her som har lys brun/brun utflod? Eller som har hatt det i tidligere svangerskap? Dritt å være beskymret hver gang man går på do :( Skulle ønske jeg var over tolv uker. Er 5 + 3.

Hei.
Jeg oppsøkte lege i dag pga brun utflod. Jeg er 5+1 i dag og i morrest var jeg kjempe bekymret.
Er det mye du har da?

Jeg ble veldig beroliget av å være til legen, og hun mente det ikke var grunn til bekymring. Hun sa at jeg skulle ta kontakt hvis det ikke hadde gidd seg innen 2 uker til.
Var ikke uvanlig å ha dette tidlig i svangerskapet. Men hvis det kommer friskt blod og i litt større mengder skulle jeg ta kontakt igjen. Var mange gravide som hadde brum utflod tidlig i svangerskapet.

Lykke til du også, det er nok ikke noe farlig. er du bekymret kan du jo også oppsøke din lege :)

Tusen takk for svar! =) Det begynte såvidt i går med litt gul, rosa, brun utflod. Veldig lite og veldig lyst. Men i dag er det brunt ( ser ut som gammelt blod) Vil ikke si mye, men passe.. Eller en god del. Hva med deg? Noen sier det er normalt. så lenge det ikke kommer friskt blod. Kommer til å bestille tidlig ultralyd jeg altså.. =) Er det første gang du er gravid?

Jeg også fikk det litt i går.Da var det litt minde og lysere. Idag var det litt mer og mørkere.Merker det stort sett når jeg går på do og tørker meg.En del farge på papiret.Men ikke så mye at jeg trenger bind liksom.Hmm,vankselig å forklare.Men jeg er ikke urolig etter samtalen med legen i dag.Mye mer lettet å få snakket om det.
Legen sa at det ikke burde være friskt blod, men hvis du fortsetter i lang tid ville jeg tatt kontakt med lege.Det er jo ikke så mye legen kan gjøre så tidlig uansett.Fikk beskjed om å ta det litt  med ro.
Men jobber i barnehage, så når jeg ikke ble sykemeldt tror jeg ikke det er så veldig farlig :)

Det er første gang jeg er gravid og vi brukte 8 mnd på å få spira til å sitte. Så jeg er nok litt bekymret av meg.
enn du, har du barn fra før?

Jeg skal også bestille meg tidlig UL.men blir nok ikke før i uke 10 tenker jeg :) Ihvilken uke skal du?

Jeg hadde selv brunlig utblod i dag da jeg var på jobb.. Var hos legen, hun sa det var veldig normalt så tidelig men kom det mer måtte jeg kontakte henne.. Uff hater å gå sån uten å vite no, kjempe redd for å miste den lille enda jeg bare er 5+2:) [:)] gleder meg til uke 12 håper bare dette vil gå bra... Masse lykke til såfall til deg:::)

Jeg jobber som hjelpepleier og har blitt sykemeldt. Jeg sliter så fælt på lukter så jeg orker ikke å jobbe. Hehe.. Okei, høres ut som vi bare kan ta det med ro da=) Dritt å gå å være redd ass. Dette er første gang jeg er gravid=) Jeg har det bare i trusa lissom, får ikke noe på papiret når jeg tørker meg. Men jeg flyr jo på do hele tiden for å sjekke.. Uff blæh!

Skal bestille ultralyd til uke åtte tror jeg =)

Hehe høres ut som om vi alle er i en ganske lik situvasjon her ja;);) løper på do for å sjekke.. jobber i helsevesne jeg også, mange mange lukter vi må gjennom ja;)[;)]

Ja, hihi.. Aldri reagert før, men nå så orker jeg bare ret og slett ikke :P Hvilke andre symptomer har dere?

kvalm, trøtt, sykt vondt i brystene... men sån deilige symptom syns eg forløbi:) etterlengtet dette svangerskapet her;) såå glad når det stod gravid på testen min.. da får vi bare håpe alt går bra med oss alle:) du da?

ORIGINAL: litlajento88

fJa, jeg bekymrer meg masse for at ting ikke skal gå bra.Går på do i ett kjør og det jeg bli like lei meg hver gang jeg ser jeg har mørk utflod.
Hehe,ja vi er i ganske like situasjoner. Jeg har heldigvis klart å være på jobb, sliter ikke så mye med kvalme enda, men det kommer og går litt.Ellers har jeg litt mensmurringer, er veeeeldig trøtt og litt hodepine av og til. Ellers så kjenner jeg meg ganske så normal.Håper jeg klarer å jobbe lengst mulig og at kvalmen ikke tar overhånd. Veldig ubehagelig å jobbe i barnehage med kvalme ihvertfall.hehe.

har dere noen symptomer?

Hehe, det skjønner jeg! Heldige vi er! :) Vi får krysse fingrene! Jeg har vært litt trøtt, vondt i brystene på kvelden og natta bare og luktesansen har blitt helt rå. Lukter ALT! Men det er fordi jeg sluttet å røyke dagen jeg testet positiv og har ikke røyka siden så er nok derfor jeg sliter med lukta :p

Ja, vi får krysse fingrene og håpe spiren sitter i 9mnd :)
Skal bli koslig å bli bedre kjent med dere her inne. Vi skal nok få dele mange bekymringer med hverandre i tiden som kommer.hehe.

Jepp vi får krysse fingrene alle mann;) jobber jeg også enda, håper det kan vare en god stund, men tviler desverre på det:( men du lollos kordan blir eg medlem i desemperklubben egentlig? og den stikkersen med kor langt man er på vei den forsvant jo bare sån igjen... var ikke enkelt dette:P

ORIGINAL: Anniken S

Hehe, det skjønner jeg! Heldige vi er! :) Vi får krysse fingrene! Jeg har vært litt trøtt, vondt i brystene på kvelden og natta bare og luktesansen har blitt helt rå. Lukter ALT! Men det er fordi jeg sluttet å røyke dagen jeg testet positiv og har ikke røyka siden så er nok derfor jeg sliter med lukta :p

KJEMPE bra at du klarte å slutte med røyken på dagen da;)

Ja, vi skal nok dele masse sammen framover :D Godt å ha noen å snakke med som er i samme situasjon.

Ja, hihi.. Skulle bare mangle egentlig. Røyken er ikke en verdt en dritt forskjell til dette! =)

Back
Topp