Brun utflod

Den er eg helt enig med deg på:) røyker ikke jeg da men vet no at det ikke er så enkelt.. har dere prøvd lenge?

jeg fikk litt første graviditeten, var litt lys rosa utflod, å jeg har en hærlig gutt på 16 måneder :) så ingen grunn til beskymring [:D]

ORIGINAL: litlajento88

Jepp vi får krysse fingrene alle mann;) jobber jeg også enda, håper det kan vare en god stund, men tviler desverre på det:( men du lollos kordan blir eg medlem i desemperklubben egentlig? og den stikkersen med kor langt man er på vei den forsvant jo bare sån igjen... var ikke enkelt dette:P

Gå på s.2 på desemberforumet og gå på linke som heter
Desember-signaturene <3Så velger du bare ett av bildene du ønsker, ved å gå inn på din profil og legge linken til bilde du ønsker å ha undere signatur :) Ta vekk den røde X.

For å få sånn teller,så går du foreksempel inn på http://lilypie.com/
Og velger graviditet og når du har fylt inn info så legger du også den linken du får opp under signatur på din profil.
Husk at før du kopierer linken så trykk PseudoHTML, UBBCode and BB Code , da får du linken du kan legge på din profil.

Bare spør igjen hvis du ikke forstod det :)

Veldig greit å høre:) Legene prøver jo å si at det er ganske så normalt.. men du vet man bli jo redd med en gang...

Jeg leser masse på nettet og det høres veldig vanlig ut. Vi må bare ikke beskymre oss for da gjør vi ihvertfall ting værre! Nå skal jeg legge med i senga med beina opp etter veggen å sove! Haha vil sove i seks uker!! [:D]

Den er eg helt enig med deg på:) røyker ikke jeg da men vet no at det ikke er så enkelt.. har dere prøvd lenge?

Du har den jo nå.Kan se den jeg :)

ORIGINAL: Lollos

Jepp vi får krysse fingrene alle mann;) jobber jeg også enda, håper det kan vare en god stund, men tviler desverre på det:( men du lollos kordan blir eg medlem i desemperklubben egentlig? og den stikkersen med kor langt man er på vei den forsvant jo bare sån igjen... var ikke enkelt dette:P

Gå på s.2 på desemberforumet og gå på linke som heter
Desember-signaturene <3Så velger du bare ett av bildene du ønsker, ved å gå inn på din profil og legge linken til bilde du ønsker å ha undere signatur :) Ta vekk den røde X.

For å få sånn teller,så går du foreksempel inn på http://lilypie.com/
Og velger graviditet og når du har fylt inn info så legger du også den linken du får opp under signatur på din profil.
Husk at før du kopierer linken så trykk PseudoHTML, UBBCode and BB Code , da får du linken du kan legge på din profil.

Bare spør igjen hvis du ikke forstod det :)

Problemet e at eg ikkje finne min profil:P finner bare min side osv... der står det bare personlige opplysninger.. føler meg helt dom her hehe..

ORIGINAL: Lollos

Du har den jo nå.Kan se den jeg :)

Jepp eg ser den men den går vekk igjen skjønner du må lime den inn hver gang:P

Siden det er så tidlig så er det nok ikke noe farlig. JEg hadde brun utflod forrige gang da jeg hadde MA. Bare bittebittelitt.. Men det var jo for at fosteret hadde vært dødt såpass mange uker. Så kroppen begynte å reagere litt..

Ok,skal prøve å forklare
Gå til toppen av sia her. der står der "tilbake til forsiden" Over dette igjen har du mange små forskjellige ting du kan velge, blant annet "min profil". det er der du skal legge det inn under signaturer. Skjønner du og finner du det?  [:)]

ORIGINAL: anmo

Siden det er så tidlig så er det nok ikke noe farlig. JEg hadde brun utflod forrige gang da jeg hadde MA. Bare bittebittelitt.. Men det var jo for at fosteret hadde vært dødt såpass mange uker. Så kroppen begynte å reagere litt..

Off, så trist å høre. :(

yahhooo no tror eg at eg klarte det;) eller skal vi se nå;)

Så bra :)

Back
Topp