Brun utflod igjen!

Forje graviditet så spottet jeg i uke 25, var inne på undersøkelse og det var visst pga sex :P brister lett vet du inni der, så kommer det ut etter noen dager. Brunt er bra, for da er det gammel blod og som regel ufarlig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håper alt står bra til!!
Spotta pittelitt i går ettermiddag og hadde forferdelige smerter heile ettermiddag/ kveld. Men i dag er alt fint. Trur faktisk drt var sinnsjuke luftsmerter:-O . Håpar og trur det snur hjå deg og, det er heilt forferdelig å vera så redd. Masse lykke til!
Alt står bra til! :) kommer nesten ingenting heldigvis! :) men blir jo så klart bekymret! fikk snakket med gynekolog å hun sa det var helt normalt! Var ingen vits i å komme nedover mente hun! Skal uansett på ul i neste uke! Fortalte det på jobb å de skal tilrettelegge for meg! :) håper å tror dette går bra selv! Takk for lykkeønskninger! :)

Forje graviditet så spottet jeg i uke 25, var inne på undersøkelse og det var visst pga sex :P brister lett vet du inni der, så kommer det ut etter noen dager. Brunt er bra, for da er det gammel blod og som regel ufarlig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har ikke hatt sex enda! Tørr ikke! :P stakkars mannen som begynner å bli litt frustrert! :P trøster men med at brunt somregel ikke er farlig! ;)

Hvordan går d med deg?

Back
Topp