Brun utflod igjen!

MI88

Elsker forumet
VIP
Augustlykke 2015
Åh! Nå kom d litt brun utflod igjen! :( kjente i natt at det kom noen dråper blod, men var ingenting på papiret når jeg skjekker! Men da jeg sto opp så kom det brun utflod! Jeg blir så bekymra!! Vet jo at det er normalt, men klarer ikke å tenke positivt nå! Føler ikke at jeg har hatt så mye symptomer i det siste heller! Har ingen smerter, men hadde litt vondt i korsryggen i natt!
 
Å neeei :( håper bare det er en uskyldig blødning. Kanskje hvis dere hadde litt sengekos i går, at det er slimhinnene som blør litt?
 
Har ikke vært sengekos på en stund nå! :p men det har ikke kommet noe mer nå heldigvis! Jeg har et parti på cervix som blør lett! Kan jo være derfor? Håper det ikke er noe galt iværtfall!
 
Krysser fingrene for at det er derfor ja :) du må uansett oppdatere oss :)
 
Åh! Nå kom d litt brun utflod igjen! :( kjente i natt at det kom noen dråper blod, men var ingenting på papiret når jeg skjekker! Men da jeg sto opp så kom det brun utflod! Jeg blir så bekymra!! Vet jo at det er normalt, men klarer ikke å tenke positivt nå! Føler ikke at jeg har hatt så mye symptomer i det siste heller! Har ingen smerter, men hadde litt vondt i korsryggen i natt!
Det har kommet hos meg igjen å! :(
Skal inn og ta ny blodprøve i morgen, men får ikke svar før over helgen /
Men symptomer har jeg da. Mensmurringer, UTROLIG ømme pupper og helt sykt trøtt!
Håper det er helt uskyldig med oss begge :)
Krysser fingrene for deg og sterk test i morgen :)
 
Det har kommet hos meg igjen å! :(
Skal inn og ta ny blodprøve i morgen, men får ikke svar før over helgen /
Men symptomer har jeg da. Mensmurringer, UTROLIG ømme pupper og helt sykt trøtt!
Håper det er helt uskyldig med oss begge :)
Krysser fingrene for deg og sterk test i morgen :)
Æsj altså! Kommer det mye til deg? Kommer nesten ingenting til meg, å var ikke så mye i morges heller! Men nok til at jeg sitter å tenker negativt å er litt lei meg! Har vonde pupper da! Å er litt trøtt! :) har ikke hatt så mye kvalme da! Å tydeligvis litt hornonell, var på gråten i stad men nå går det bra igjen! Veldig opp å ned med andre ord! Plagdes med en del spotting før jeg ble gravid å så kanskje det bare er noe jeg må plages med? Snakket med mamma å hun hadde litt blødninger da hun gikk med meg også! :)
Håper det virkelig er uskyldig for begge oss! Vi får trøste oss med at det faktisk er helt normalt! :)
Takk for at du krysser fingrene! :)
 
Æsj altså! Kommer det mye til deg? Kommer nesten ingenting til meg, å var ikke så mye i morges heller! Men nok til at jeg sitter å tenker negativt å er litt lei meg! Har vonde pupper da! Å er litt trøtt! :) har ikke hatt så mye kvalme da! Å tydeligvis litt hornonell, var på gråten i stad men nå går det bra igjen! Veldig opp å ned med andre ord! Plagdes med en del spotting før jeg ble gravid å så kanskje det bare er noe jeg må plages med? Snakket med mamma å hun hadde litt blødninger da hun gikk med meg også! :)
Håper det virkelig er uskyldig for begge oss! Vi får trøste oss med at det faktisk er helt normalt! :)
Takk for at du krysser fingrene! :)
Nei ikke mye. Kom ei stripe i trusa i dagtidlig og har sett litt på papiret en gang. Nå er det ingenting igjen :)
 
Her er en liten oppdatering fra meg! Spottingen har ikke gitt seg helt enda, så holder meg hjemme fra jobb i dag siden jeg står å går mye på jobb! Men føler med mye mer positiv i dag! Å tror dette skal gå helt fint! :) har som sagt en lettblødelig livmortapp så håper at dette er årsaken til blødningene! :)
 
Er det unormalt med litt brun utdlod? Jeg oppdaget det selv idag :/
 
Usj, skjønner godt du blir bekymret. Noe annet hadde vært umulig om det hadde vært meg i allefall. Men det er jo absolutt ikke sikkert at det er grunn til bekymring. Håper det bare er uskyldig. Du kan ikke få tatt blodprøver eller UL da? Hvis ikke du allerede har gjort det da...


Gullskatt juli12:)
 
Nei det er helt normalt :)
Jeg har hatt det selv og det var ikke noe å ure seg for fikk jeg beskjed om :)

Var det jeg trodde... jeg jobber på laboratorium, så skal sjekke hcg inorgen og neste uke... så er jeg sikker :D


lykke til, ts! Det går nok bra:)
 
Nå kom det brun utflod igjen, til samme tid som i forrige uke! så skal ringe til privat klinikk i dag! Håper jeg får komme inn i dag! Irriterende!! Tror det er pga jobb at det kommer! Står å går mye, pluss at det er mye stress!
 
Håper alt står bra til!!
Spotta pittelitt i går ettermiddag og hadde forferdelige smerter heile ettermiddag/ kveld. Men i dag er alt fint. Trur faktisk drt var sinnsjuke luftsmerter:-O . Håpar og trur det snur hjå deg og, det er heilt forferdelig å vera så redd. Masse lykke til!
 
Back
Topp