Brun utflod 5+4

Så ufattelig trist :sad010 Sender dere mange store varme klemmer:Heartbigred:love7
 
Da er jeg blitt sykemeldt i 14 dager. Pga av forrige SA, så var hun enig at det var greit å roe helt ned akkurat nå. Prøve å sove godt, ta meg en liten gåtur hver dag, gjøre ting som ikke er stressende og bare tenke på meg selv. Hu er så fantastisk flott den legen. Hu tar seg god tid, og lytter virkelig. Det første hun sa var: «du får sykemelding, så det trenger du ikke å tenke på. Nå kan vi snakke om alt som plager deg».

Jeg hadde som sagt menssmerter på lørdag kveld. Litt brun utflod i går, ingenting på morgenen i dag. Heller ingen smerter. Bare litt murringer som sitter ned mot lyskene, som kommer og går.

Men når jeg kom hjem fra legen igjen, så var det litt farge på utfloden igjen. Uff dette bekymrer meg. Men som legen min sa, det er helt normalt at man har litt blødning så tidlig i svangerskapet. Skulle kontakte dem eller legevakta om jeg får kraftig blødning med kramper….

Legger ved et bilde av utfloden…veldig lite farge, men ser ut som noen små brune tråder liksom? Merkelig…noen som har hatt sånn uflod og det har gått bra?

Men nå skal jeg bare ta det med ro og ta en dupp på sofaen :)
Jeg opplevde litt det samme som deg i uke 5; brun og rosa utflod, men mer enn deg tror jeg utfra hvordan du beskriver det. Jeg hadde tilfeldigvis time hos gynekolog dagen etter jeg oppdaget farget utflod. Han fant ingenting som tydet på graviditet. Men tok blodprøve for å måle hcg. Den steg, og ble henvist til sykehus for enda en ultralyd av min veldig empatiske fastlege.
Der fant de fostersekk og tegn til tidlig graviditet.
Blødde mer, og neste ultralyd viste at fosteret vokste.
Før helga, nesten i uke 8, hadde jeg flere styrtblødninger med masse rennende blod og mange store klumper/koagler. Ultralyd på tirsdag viste foster av normal størrelse med bankende hjerte!
Det er altså en mulighet for at det kan gå bra! Og jeg har blødd mye.
Vet ikke hvordan det ender til slutt, men er i alle fall 8+6 nå med levende foster til tross for massive blødninger og noe smerter.
Håper det går bra med deg og den lille. :Heartred
 
Jeg opplevde litt det samme som deg i uke 5; brun og rosa utflod, men mer enn deg tror jeg utfra hvordan du beskriver det. Jeg hadde tilfeldigvis time hos gynekolog dagen etter jeg oppdaget farget utflod. Han fant ingenting som tydet på graviditet. Men tok blodprøve for å måle hcg. Den steg, og ble henvist til sykehus for enda en ultralyd av min veldig empatiske fastlege.
Der fant de fostersekk og tegn til tidlig graviditet.
Blødde mer, og neste ultralyd viste at fosteret vokste.
Før helga, nesten i uke 8, hadde jeg flere styrtblødninger med masse rennende blod og mange store klumper/koagler. Ultralyd på tirsdag viste foster av normal størrelse med bankende hjerte!
Det er altså en mulighet for at det kan gå bra! Og jeg har blødd mye.
Vet ikke hvordan det ender til slutt, men er i alle fall 8+6 nå med levende foster til tross for massive blødninger og noe smerter.
Håper det går bra med deg og den lille. :Heartred
Her er det exu. Tar hcg prøver for å se at kroppen ordner det selv…
 
Back
Topp