Brun utflod 5+4

Fantastisk lege, utrolig deilig å bli så godt fulgt opp! Satser i likhet med legen på at det er helt ufarlig, for det er jo som hun sa ikke uvanlig med litt blødning såpass tidlig. Ta vare på deg selv nå, og masse lykke til! Sender både styrkeklem og babystøv din vei, i både håp og tro om at dette skal gå bra :love2
Takk❤️
 
Da er jeg blitt sykemeldt i 14 dager. Pga av forrige SA, så var hun enig at det var greit å roe helt ned akkurat nå. Prøve å sove godt, ta meg en liten gåtur hver dag, gjøre ting som ikke er stressende og bare tenke på meg selv. Hu er så fantastisk flott den legen. Hu tar seg god tid, og lytter virkelig. Det første hun sa var: «du får sykemelding, så det trenger du ikke å tenke på. Nå kan vi snakke om alt som plager deg».

Jeg hadde som sagt menssmerter på lørdag kveld. Litt brun utflod i går, ingenting på morgenen i dag. Heller ingen smerter. Bare litt murringer som sitter ned mot lyskene, som kommer og går.

Men når jeg kom hjem fra legen igjen, så var det litt farge på utfloden igjen. Uff dette bekymrer meg. Men som legen min sa, det er helt normalt at man har litt blødning så tidlig i svangerskapet. Skulle kontakte dem eller legevakta om jeg får kraftig blødning med kramper….

Legger ved et bilde av utfloden…veldig lite farge, men ser ut som noen små brune tråder liksom? Merkelig…noen som har hatt sånn uflod og det har gått bra?

Men nå skal jeg bare ta det med ro og ta en dupp på sofaen :)
Så godt å bli ivaretatt på den måten!! Hvil, slapp av også håper jeg alt går bare bra med deg og spiren fremover :Heartbigred
 
Redd det er SA, da det er slik det startet sist. Jeg blir ihvertfall ikke overraska. Etter så mye motgang, hvorfor skulle det gå bra nå liksom?
Sniker fra januar. Jeg har også hatt dette 2-3 ganger denne gangen. Først i uke 7 også i uke 10. Var på ul forrige uke, alt så perfekt ut og er 14 uker på vei nå.

Jeg også mistet først i vinter, men da tok det seg fort opp og endte med magekramper og større blødning.

Brun utflod er som regel gammelt blod sier de, og kan også være rester etter festeblødning og sånne ting.

Lykke til :)
 
Sniker fra januar. Jeg har også hatt dette 2-3 ganger denne gangen. Først i uke 7 også i uke 10. Var på ul forrige uke, alt så perfekt ut og er 14 uker på vei nå.

Jeg også mistet først i vinter, men da tok det seg fort opp og endte med magekramper og større blødning.

Brun utflod er som regel gammelt blod sier de, og kan også være rester etter festeblødning og sånne ting.

Lykke til :)
Har du hatt noen smerter da du hadde slik utflod? Har ikke smerter selv, bare veldig strekk i lyskene, men det er vel ligamentsmerter?
 
Da er jeg blitt sykemeldt i 14 dager. Pga av forrige SA, så var hun enig at det var greit å roe helt ned akkurat nå. Prøve å sove godt, ta meg en liten gåtur hver dag, gjøre ting som ikke er stressende og bare tenke på meg selv. Hu er så fantastisk flott den legen. Hu tar seg god tid, og lytter virkelig. Det første hun sa var: «du får sykemelding, så det trenger du ikke å tenke på. Nå kan vi snakke om alt som plager deg».

Jeg hadde som sagt menssmerter på lørdag kveld. Litt brun utflod i går, ingenting på morgenen i dag. Heller ingen smerter. Bare litt murringer som sitter ned mot lyskene, som kommer og går.

Men når jeg kom hjem fra legen igjen, så var det litt farge på utfloden igjen. Uff dette bekymrer meg. Men som legen min sa, det er helt normalt at man har litt blødning så tidlig i svangerskapet. Skulle kontakte dem eller legevakta om jeg får kraftig blødning med kramper….

Legger ved et bilde av utfloden…veldig lite farge, men ser ut som noen små brune tråder liksom? Merkelig…noen som har hatt sånn uflod og det har gått bra?

Men nå skal jeg bare ta det med ro og ta en dupp på sofaen :)
For en fantastisk lege. Så bra du blir hørt. Brunt betyr jo gammelt blod så det trenger jo ikke å være farlig :happy:
Håper alt ordner seg og hvil masse :Heartred
 
Innlagt på sykehus med mistanke om graviditet utenfor livmoren :sad015
Uff, dette var skikkelig vondt å lese! Har opplevd selv at legene lenge trodde jeg hadde EXU pga lavtstigende hcg og ingen plommesekk eller foster (ble fulgt opp ukentlig i 1.5 mnd..!). Jeg kom aldri så langt som til innleggelse eller operasjon fordi kroppen klarte å ordne det selv, men vet likevel hvor stressende dette kan være. Det veldig positive i situasjonen er at kunnskapen om dette nå er mye bedre enn før, så det at du blir holdt under oppsyn og at legen tar dette alvorlig er kjempebra! Krysser fingrene for at alt skal gå bra med deg :Heartpink
 
Fy søren, kan knapt forestille meg alle følelsene og tankene du sliter med nå!
Ord blir fattige, men sender bøttevis av lykke-ønskninger og styrkeklemmer din vei :Heartpink
 
Back
Topp