Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde noe lignende 8 DPO, og jeg er ganske sikker på at det var en festeblødning. Krysser fingrene for degHei. Fikk plutselig masse brun utflod 1 uke etter EL. Veldig unormalt. Kan dette være en festeblødning?
Hilsen en håpefull
Har ikke tatt vaksinenBlødde en uke etter el altså uka før mens i 3-4 mnd etter vaksinen. Gått over nå da!

Har ikke hatt sex og dette er en uke etter ELLigner litt på det jeg fikk et par dager før el etter sex![]()
HåperhåperJeg hadde noe lignende 8 DPO, og jeg er ganske sikker på at det var en festeblødning. Krysser fingrene for deg![]()
Blod idag på papiret… festeblødning?Jeg hadde noe lignende 8 DPO, og jeg er ganske sikker på at det var en festeblødning. Krysser fingrene for deg![]()
Kan jo være, kommer an på hvor mye det er. Jeg hadde bare brunaktig utflod på søndagen, og så testa jeg positivt på tirsdagen.Blod idag på papiret… festeblødning?
Hvor mange DPO var du da? Var litt på papiret.Kan jo være, kommer an på hvor mye det er. Jeg hadde bare brunaktig utflod på søndagen, og så testa jeg positivt på tirsdagen.
Tror det var 8 dpo på blødningen, og 10 dpo jeg testa positivtHvor mange DPO var du da? Var litt på papiret.
Håper det er en festeblødning, er hvertfall på 8dpo nåTror det var 8 dpo på blødningen, og 10 dpo jeg testa positivt

Har hatt brun utflod idag, pleier ikke ha så mørk utflod før TR, men føler at TR er på vei.. Venter noen dager til før jeg tester om ikke TR har kommet til dafikk rosa på papiret natt til idag- of er typ lys oransje nå, (10dpo idag) - kjente festekramper 8 dpo om det er det som har skjedd. Spotter ALDRI. Har alltid full flom ikm dagen. Men denne pp generelt har vært rar både ved el og annet. Så jeg vet ikke. Måtte akutt reise bort også så får ikke testet før i morgen tidligst. Men visst jeg har hatt festeblødning oppleves det slik ihvertfall så har vi noe å sammenligne med![]()
spennende at du skal teste imorgen hold meg oppdatert Har hatt brun utflod idag, pleier ikke ha så mørk utflod før TR, men føler at TR er på vei.. Venter noen dager til før jeg tester om ikke TR har kommet til daspennende at du skal teste imorgen hold meg oppdatert
![]()