Brun utflod 1 uke etter EL

Løven93

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Augustmagi 2025
Hei. Fikk plutselig masse brun utflod 1 uke etter EL. Veldig unormalt. Kan dette være en festeblødning?

Hilsen en håpefull

Vedlegg

• 03F26F28-0DF4-445E-BABF-C1B72D4F5C0B.jpeg
    03F26F28-0DF4-445E-BABF-C1B72D4F5C0B.jpeg
    3,9 MB · Visninger: 1.003
Blødde en uke etter el altså uka før mens i 3-4 mnd etter vaksinen. Gått over nå da!

Hei. Fikk plutselig masse brun utflod 1 uke etter EL. Veldig unormalt. Kan dette være en festeblødning?

Hilsen en håpefull
Jeg hadde noe lignende 8 DPO, og jeg er ganske sikker på at det var en festeblødning. Krysser fingrene for deg :D

Tusen takk for svar, jeg tar en test neste uke så da får jeg jo svar :angelic:

Kan jo være, kommer an på hvor mye det er. Jeg hadde bare brunaktig utflod på søndagen, og så testa jeg positivt på tirsdagen.
Hvor mange DPO var du da? Var litt på papiret.

fikk rosa på papiret natt til idag- of er typ lys oransje nå, (10dpo idag) - kjente festekramper 8 dpo om det er det som har skjedd. Spotter ALDRI. Har alltid full flom ikm dagen. Men denne pp generelt har vært rar både ved el og annet. Så jeg vet ikke. Måtte akutt reise bort også så får ikke testet før i morgen tidligst. Men visst jeg har hatt festeblødning oppleves det slik ihvertfall så har vi noe å sammenligne med:laughing002:laughing002

fikk rosa på papiret natt til idag- of er typ lys oransje nå, (10dpo idag) - kjente festekramper 8 dpo om det er det som har skjedd. Spotter ALDRI. Har alltid full flom ikm dagen. Men denne pp generelt har vært rar både ved el og annet. Så jeg vet ikke. Måtte akutt reise bort også så får ikke testet før i morgen tidligst. Men visst jeg har hatt festeblødning oppleves det slik ihvertfall så har vi noe å sammenligne med:laughing002:laughing002
Har hatt brun utflod idag, pleier ikke ha så mørk utflod før TR, men føler at TR er på vei.. Venter noen dager til før jeg tester om ikke TR har kommet til da :cat: spennende at du skal teste imorgen hold meg oppdatert :rolleyes:

Har hatt brun utflod idag, pleier ikke ha så mørk utflod før TR, men føler at TR er på vei.. Venter noen dager til før jeg tester om ikke TR har kommet til da :cat: spennende at du skal teste imorgen hold meg oppdatert :rolleyes:

Det skal jeg! Ryker kanskje på en når jeg kommer hjem ikveld selv om
Det antakeligvis er for tidlig om det var festeblødning

Back
Topp