Brukte gaver

LilleK

Glad i forumet
Hva tenker dere om å gi brukte gaver til barna til jul og bursdag? Gjør dere det selv?

Gir ikke brukte gaver. Da må det i såfall være som nytt.
Men skjønner tankegangen bak.

Jeg kan gjerne gi de brukt ellers,men akkurat jul og bursdag så vil man jo gjerne gi noe spesielt som barnet ønsker seg❤️

Kunne fint gitt til eget barn men ikke andres barn om dt ikke var noe de ønsket seg som man kun kunnd kjøpe brukt

Kunne gitt til egne barn, eller hvis det er noe dyrt jeg vet de andre ønsker seg, og jeg kjenner både dem og foreldrene godt, og vet de ikke har noe imot det. :)

Gir ikke brukte gaver, selv ikke til egne barn. Gir jeg noe brukt, så er det ikke gave, men noe de får utenom.

Jeg og far ga nå nylig en brukt tlf til sønnen vår som bursdagsgave.
Har ikke gjort det før og det kommer nok litt an på hva det er .

Jeg og far ga nå nylig en brukt tlf til sønnen vår som bursdagsgave.
Har ikke gjort det før og det kommer nok litt an på hva det er .
Det skal datteren min også få :happy: Tenker at det er helt greit å gi en brukt telefon til en åtteåring. Men det er første gang hun får noe brukt i bursdagsgave :happy:

Spørs jo hva det er. Kunne fint gitt store ting som ski, spark, sykkel, instrumenter, møbler til rommet osv, som var kjøpt brukt. Så lenge det ikke er noe galt med det eller ser stygt ut, ser jeg ikke noe problem med det.

Det skal datteren min også få :happy: Tenker at det er helt greit å gi en brukt telefon til en åtteåring. Men det er første gang hun får noe brukt i bursdagsgave :happy:
Her også fikk 8 åringen brukt telefon i bursdagsgave og det var første brukte gaven hun har fått, men hun ble like glad som om den hadde vært helt ny :)

Kunne gjort det til egne barn, men liker å kjøpe nytt til andres barn med mindre det er noe som har vært snakket om og at de ønsker det.

Back
Topp