Brukte du bæretøy til babyen?

Babylonia bæresjal og deretter Ergobaby til første

Caboo Close Carrier og nå Tula Free To Go til nr. 2
 
Ja, og bruker fremdeles. Prøvde seler i begynnelsen, men det var håpløst, så endte opp med caboo close de første tre månedene. Etter det har vi brukt ergobaby omni 360.
 
vi er veldig fornøyd med bæresjalet fra fornessi. Brukte det fra 0-1år. Det er så silkemykt og det siger ikke.
 
Angelpack bæresele, meh dai og vevd sjal når han var liten. Nesten bare vevd sjal etter 6mnd, selv om vi brukte meh dai på kveld/natt noen måneder til. Nå er ungen 14mnd,og vi bruker fremdeles vevd sjal nesten daglig. Bruker i tillegg ringslynge inn og ut av bilen på små ærender.

Bæretøy har vært helt essensielt for oss, hadde ikke klart oss uten.
 
Ja. Vi begynte med en ergpbaby 360, klumpete og grusom sak. Dessverre oppdaga vi ikke sjal før ved 8 mnd alder, da var hun blitt for utålmodig og vanskelig å sjale opp, så neste gang skal det sjales fra fødsel! Nå har vi en lenny lamb lennyup bæresele som både jeg, mannen og frøkna elsker
 
Vi bruker bæresele med frøkna vår og vi elsker det alle tre. Hun har et stort behov for nærhet og det får hun jo i den. Det er også lettere og tryggere for meg å bære i den pga en nerveskade i ene armen.
 
vi er veldig fornøyd med bæresjalet fra fornessi. Brukte det fra 0-1år. Det er så silkemykt og det siger ikke.
Dette har jeg sett på. Er det så enkelt å knytte, og behagelig som det ser ut som? Kjenner ingen som har brukt det, og det er jo så mye å velge i.. Så veldig kjekkt å lese at du er fornøyd.
 
Back
Topp