Brukte dere lang tid på å bli gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Det tok 3 år før me fekk positiv graviditetstest. Var på venteliste til assistert befruktning, men klarte det heldigvis på egenhånd :)

Så morsomt!! Hadde det slik selv også, prøvde i 3,5 - nesten 4 år da jeg begynte med nesespray- tok test og var blitt gravid rett før jeg begynte på nesespray :p

Første forsøk :)

Sluttet på pillen 12 mai en mnd etterpå hadde jeg symptomer xD

2 PP :-)

Så morsomt!! Hadde det slik selv også, prøvde i 3,5 - nesten 4 år da jeg begynte med nesespray- tok test og var blitt gravid rett før jeg begynte på nesespray :p

Er så fantastisk :-) Veldig takknemlig for at det gjekk uten alt som assistert befruktning bærer med seg!

Vi har egentlig aldri gått inn for å prøve, da jeg hadde fått beskjed om at jeg mest sannsynlig aldri ville bli gravid på naturlig vis... Vi har vært gift i 4 år, og aldri brukt prevensjon siden vi ikke har trengt det:-p I mai begynte jeg å føle meg "rar", men tenkte ikke så mye over det før en gravid venninne tvang meg til å ta en test! Gjett om jeg ble overraska når den var positiv:-) Og mannen trodde meg ikke før jeg hadde tatt en digital test og han fikk se det svart på hvitt:-) Så må venter vi på jenta vår som skal komme i februar, og er veldig takknemlig for verdens beste overraskelse<3

Venter vårt andre prøverørsbarn nå så har tatt en del tid, men gikk på første ivf forsøk etter noen misslykkede fryseforsøk

Back
Topp