Brukte dere lang tid på å bli gravid?

Vår satt på 3 pp. Tenkte da at det tok lang tid, men når jeg faktisk var gravid syns jeg det hadde gått veldig fort :p
 
ble gravid på ppillene i feb, var tom fostersekk og etter utskrapning i april tok det 2 mnd så satt spiren <3
 
Med førstemann tok det 11pp etter pilleslutt.
Nå med ny mann takk jeg ikke å få mens etter pilleslutt før nr. 2 satt :) Hun er født i slutten av april i år og i juni ble jeg gravid igjen.. :p 6-7 uker etter fødsel.
 
Førstemann ble til uten at det var planlagt. Innbilte meg at jeg ikke kunne bli gravid, så vi brukte ikke prevensjon...
Andremann var planlagt og ble laget ca 2 uker etter pilleslutt.
Nr 3 og 4 ble til på pillen.
Denne gangen ble jeg gravid ca 14 dager etter at jeg tok ut spiralen. Mista nesten med en gang da, men denne spiren satt ca 14 dager etter at jeg mistet :)
Kan vel si det sånn at vi har rimelig lett for å bli gravid :)
 
Første gang gikk det 5 uker fra siste p-pille til jeg var gravid. Denne gangen gikk det to uker fra jeg tok ut spiralen:)
 
Kan vel si at vi har prøvd i nesten 2,5 år. Etter slankeoperasjon så gikk det 7-8 mnd.
 
Litt over 1,5 år med to MA på veien.
 
Ca. 2 mnd :dance008
 
Vi brukte 1,5 år pga pcos. Manglet eggløsning, så da jeg tok dobbel dose pergotime og fikk eggløsning så klaffet det på andre forsøk :)
 
Back
Topp