Bruker forloveden/mannen din ring?

m*n

Forelsket i forumet
Dere som er forlovet eller gift, bruker mannen ringen sin hele tiden da?
Sambo er veldig usikker på om han vil det.

Ja selvfølgelig! (hilsen gubben)

Nei, det gjør han ikke[:)] Han jobber offshore, og der får de ikke gå med ringer, smykker ol. Tenker ikke noe over det når han er hjemme tror jeg. For han går som oftest ikke med den.

Han tar bare av seg ringen når han gjør litt grovarbeid.[:)]

ja. ham bruker den hele tida. han ville først ikke ha.. han kjøpte bare en ring da han fridde.. men.. ettervert angret han, og ville ha en han og. da kjøpte vi. og nå er den sendt inn til gravering for vi skal brnuke den som giftering også.. [:D]

ja sambo bruker den hele tia, nåe han er på jobb har han den rundt halsen.. hadde blitt sur om han ikke hadde gjort det

Ja det gjør han. Tror jeg hadde blitt lei meg om han ikke gjorde det.
Men det er vel noen som ikke kan gjøre det på jobb. Det hadde jeg skjønt.

Nei, vi skal begge bruke ring når vi gifter oss! [:)] Er bare forlovet såe [:)]

Han bruker den hele tiden, bortsett fra enkelte ganger på jobb. Han jobber som kokk, så han tar av ringen når han tar borti maten.

Min tok av seg sin på jobb, var så mye han kunne ødelegge ringen på. Løftet på en del, og han ødla forlovelseringen, så han ville ikke gjøre det med gifteringen.[:)]
Men grunnen skulle vært GOD om han ikke ville brukt den ellers[>:]

Ja bruker den hele tiden, ville syntes at det var rart vist han ikke skulle gjøre det. Hvorfor vil han ikke det?

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

Jepp! Å han tar den aldri av[8D]

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

Jepp! Å han tar den aldri av[8D]

ORIGINAL: 3stars

Ja bruker den hele tiden, ville syntes at det var rart vist han ikke skulle gjøre det. Hvorfor vil han ikke det?

Tror han synes det er for femi [8|]

Han bruker den hele tiden,men for øyblikket er den forsvunnet[:@]han tror han har mistet den,men han vil kjøpe ny då[:D]

Ja, den tar han aldri av. Eneste gangen han tar den av er når han kliner hårvoks i manken - men glemmer han den da blir han stressa sier han [:)]

ja han går med ringen.har faktisk redda han fra ei slamrendes bakluke på lastebil[:)]

Ja, han gjør det.

Back
Topp