Bruker forloveden/mannen din ring?

Ja det gjør han alle dager det ikke regner på jobben.... Får så ille hovne fingrer at det blir vondt for han[:)] Ellers tenker ingen av oss på at vi har ring på fingeren...! Etter vi ble tettere oss 2 så bruker han det ennå oftere enn før og

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

Jepp! Å han tar den aldri av[8D]

han er maler,legger fliser osv,så ringen skinner ikke akkurat ,men føler ikke han kan ta den av heller,så lett å miste den da..![:)]

Han bruker den ikke på jobb fordi det innebærer mye sand og sånn som han mener kan slipe ned ringen. Men han bruker den altid ellers.

ja, mannen min bruker ring hele tida.. utenom når han gjør noe spes arbeid der det er tryggest å ta den av (så han ikke hekter opp fingeren...)

Min forlovede bruker ringen sin hver dag... Vi brukte lang tid på å velge ring sammen lenge før han fridde, slik at han fant en ring han likte og var komfortabel med da han aldri har brukt/ hatt sansen for ringer[;)]

Han tok den av seg hele tiden da vi var nyforlovet, og det endte selvsagt med at han rotet den bort. Vi lette og lette, men ingen ring. Fant den i dressbuksen hans etter noen måneder, og etter det har han ikke turt å ta den av[8D] Han fikk så ørene flagret[;)]

Har vært forlovet i 7 år og noen mnd, og har ikke mistet den mer enn den ene gangen. utrolig, men sant[8D]

Forloveden min har den alltid på[:D]

Nei, han har ikke kjøpt seg ny igjen, og tror neppe at han gjør det.

Ja vi har vær vår... men han har en jobb så han må den i et kjede rundt halsen...
Vis han har fri lenge om gangen kommer den på fingern å dt syns je er så deilig å se
*tihi*

min sambo har aldri tatt av seg ringen siden han satte den på i oktober 2003[:D] ikke vil han heller..er jo bra det

ORIGINAL: Sicily

Ja, det gjør han. [:)]

Tror han har på ringen, men her er det jeg som ikke bruker den. Vet ikke hvor den ligger engang[8|]

Liker ikke ringer og får klaus av å ha de på,så nei...

ja,han har den på heile tia,men ikke jeg [8D] jeg måtte ta den av når jeg var gravid for den var for trang,og nå orker jeg ikke å ha den på for det er så uvant [:D]

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

Jepp! Å han tar den aldri av[8D]

Ja og han har hatt den på siden vi gifta oss.

Samboeren er veldig stolt. Han overrasket meg med ringer og graverte navnet mitt på utsiden av hans ring. Den bruker han hele tiden ja.

Ja,mannen har brukt ringen sin i snart 3 år nå!
eller vi skiftet da vi giftet oss,men han har jo bare skiftet.
han er livredd for å glemme å ta den på igjen,om han skulle ta den av..
derfor gjør han ikke det![:D]

Back
Topp