Ingen får gå ut, uten refleks vest! Har ingen og miste!
Så sant!
Eldste har fått to vester på skolen, er kjempe flott at de har fokus på dette!
De er pålagt å ha vest på seg når de går til skolen, og de blir kontrollert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen får gå ut, uten refleks vest! Har ingen og miste!
Er nettopp det jeg også holdt på å gjøre her en morgen! Ble så sinna at jeg heiv meg på fløyta.. Noen som tydeligvis ikke skjønner hvor vanskelige de er å se i mørket![]()
Ja det gjør jeg. Men jeg har en teori: de som ikke kjører selv vet ikke hvor viktig reflex faktisk erJeg kjørte ikke bil før for inntil et år siden og jeg har blitt reflex-frelst først nå
![]()
For mange år sia skreiv eg ein status på Facebook at eg hadde kjørt ned 12 mennesker pga manko på refleks.
Fekk litt respons![]()
Nei... Jeg skal skaffe så fort jeg er et sted som selger de gode gamle runde!
Går an å være godt synlig uten sånn gul vest. Jeg velger klær med reflekser på, og forskjellige refleksbånd synes jo like bra som de refleksene på vesten. Finnes vester og bånd som ikke er sånn gule.Bedre det enn at det skjer en ulykke pga mangel på vest ;p
Her er det så mange som ikke bruker noe refleks! Ser noen med også altså, men er fortsatt overrasket over hvor mange som dropper det!
Går an å være godt synlig uten sånn gul vest. Jeg velger klær med reflekser på, og forskjellige refleksbånd synes jo like bra som de refleksene på vesten. Finnes vester og bånd som ikke er sånn gule.