Bruker du refleks?

Ja, vi bruker refleks. Jeg har inntrykk av at folk har blitt noe flinkere til å bruke det, men fortsatt er det mange som sluntrer med det. Livsfarlig:arghh:

Jepp! Refleksvest! Vet hvor ekkelt det er å være sjåfør i mørket, så er opptatt av å være GODT synlig:)

Ja alltid! Tar på refleks vest. Er så skummelt og kjøre bil og møte folk uten. Hvertfall vis det er våte veier og

Bruker alltid refleks. Er jo ikke tøft å være død. :p

Ja bruker refleks.

Her er det veldig mange som bruker refleksvest. Ikke sånne fancy treningsvester el for de ser man har litt annen fassong. Så jeg blir jo alltid usikker på om det er en ulykke eller veiarbeid eller noe o.O

Selvfølgelig gjør jeg død. Det er ikke tøft å være død :)

Ja, refleks med LED-lys på både vest og de jeg har på armene. Refleks er kult som jeg forteller alle som kommenterer vesten min. :)

Selvfølgelig bruker jeg refleks.. Mini har refleks på om morningen nå som det er mørkt, skumelt på parkeringsplassen om han skulle løpe fra meg..

Alltid! Jeg har refleks på meg, vogna til småen er full av refleks. Bruker gjerne lykt også. Hater når folk ikke bruker refleks :P

Ja, har en vanlig som henger i tråd og et spøkelse bak på jakken :-)

Selvfølgelig bruker jeg refleks.. Mini har refleks på om morningen nå som det er mørkt, skumelt på parkeringsplassen om han skulle løpe fra meg..

Ja det er skummelt å tenke på hvor fort det kan gå galt, selv på en parkeringsplass.
Heldigvis så har de fleste jakkene og skoene til ungene noe refleks på seg i utgangspunktet (ikke det at det er nok, men bedre enn ingenting)

Ja bruker refleks.

Her er det veldig mange som bruker refleksvest. Ikke sånne fancy treningsvester el for de ser man har litt annen fassong. Så jeg blir jo alltid usikker på om det er en ulykke eller veiarbeid eller noe o.O

Bedre det enn at det skjer en ulykke pga mangel på vest ;p
Her er det så mange som ikke bruker noe refleks! Ser noen med også altså, men er fortsatt overrasket over hvor mange som dropper det!

Brukar refleks! Har nesten meid ned fleire som ikkje har brukt refleks. Skamkalt ein mann har eg gjort og...

Brukar refleks! Har nesten meid ned fleire som ikkje har brukt refleks. Skamkalt ein mann har eg gjort og...

Er nettopp det jeg også holdt på å gjøre her en morgen! Ble så sinna at jeg heiv meg på fløyta.. Noen som tydeligvis ikke skjønner hvor vanskelige de er å se i mørket :o

Back
Topp