M
Moderator Eve
Guest
Bruker du/dere mye ull på barna? Kun det? Ingenting?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har inntrykk at det er litt motsatt, jeg. Ull er jo dyrt og brukes vel mest av de som er ressurssterkeHee bruker hele familien ull fra september til april/maii følge mange her inne er vi en slaskete familie som sprader rundt i ullundertøy hele dagen
![]()
Har inntrykk at det er litt motsatt, jeg. Ull er jo dyrt og brukes vel mest av de som er ressurssterkeMannen min bruker ikke et eneste ullplagg, han forstår ikke forskjell på bomull/ull/akryl. Dessuten er han veldig varm av seg. Går i tynne bomullsokker selv når det er -20 ute! Jeg går med ullsokker fra august omtrent, haha!
Aldri fått med meg at det er viktigMan er slaskete om man ikke bruker finere bukser osvviktig å pynte seg hjemme
så det har vel ikke noe med penger å gjøre, heller hvordan set ser ut
![]()
Blir aldri ferdig med det derHee bruker hele familien ull fra september til april/maii følge mange her inne er vi en slaskete familie som sprader rundt i ullundertøy hele dagen
![]()
Aldri fått med meg at det er viktigmen jeg pynter meg aldri da. Og er fornøyd med det
Behagelige og praktiske klær er viktigst for meg. Går vel med kjole to ganger i året eller noe
![]()
Blir aldri ferdig med det der![]()
Så ikke noen som nevnte det i det hele tatt.Haha, da er vi like
Nei, jeg syns det er så fascinerende at man omtrent risikerer å bli meldt til bv for omsorgssvikt om man ikke har på seg såkalte skikkelige klær til enhver tid![]()
mange som hadde fått sjokk om de kom på uanmeldt besøk hit skjønner jeg
![]()
Så ikke noen som nevnte det i det hele tatt.
M0 være lov å synes man ikke ser påkledd ut bare med ull , man er forskjellige![]()