Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Storebror og jeg så 3 stk mørkkledde voksne i kveld da vi var ute på en liten kveldstur... Vi hadde refleksvester og båndGår ikke ut uten! Stopper også opp og kjefter på folk som går uten. Spesielt ungdommer som er fæle på å ikke bruke og de får høre det. Er mørkt når jeg leverer sønnen i bhg og mørkt når jeg kjører hjem etter jobb på kvelden. Livredd for å ut å kjøre når det er sånn..
Vi må bli flinkere til å si ifra. Har drevet på med hest i mange år og la til meg gode vaner der. Ble ofte stoppa av både sivile og tjenestefolk da de var imponert over mengden reflekser jeg hadde på. Om noen ikke så oss, da må de vært blinde. Sønnen min på 3 år tar automatisk på seg refleks selv når han skal leke ute hos oss og vi bor innerst i en dal i en blindvei uten trafikk for folk aner ikke at noen bor her, hehe. Men gode vaner nå er alfa omega!Storebror og jeg så 3 stk mørkkledde voksne i kveld da vi var ute på en liten kveldstur... Vi hadde refleksvester og bånd
Sa ingenting, men burde gjort det.
Sa fra en kveld her før, da en dame kommenterte at vi var flinke som brukte og at hun selv ikke var så flink...