Bruker du briller?

Har to par briller og et par solbriller. Abonnerer :p
Det ene paret er hverdags mens det andre er til jobb, fordi jobben min kan være ganske krevende og gå litt utover briller osv.... hverdagsparet koster 14000 for innfatningen så føler at det er litt lurt :hilarious: de er selvfølgelig forsikret da, men det er ikke behov for å gjøre sånt med vilje når jeg tross alt vet hva jeg jobber med.
De er 1 år gamle
 
Skaffet meg briller for ett år siden. Merket at jeg begynte å se dårlig. Har blitt nærsynt :shifty: Jeg burde bruke de mye mer enn det jeg gjør, men sånn som på jobb så synes jeg det er et herk. De blir så i veien :meh: Har en fysisk tung jobb med stell og utagering. Jeg bruker de når jeg ser på TV, kjører bil, sitter på dataen og er i butikker. Har to vanlige brillepar(2 for 1), og ett par solbriller som jeg fikk på 50% eller noe :woot: Jeg ser mye bedre med briller, men klarer ikke helt å venne meg til å ha noe på nesa foran øynene.
 
Jeg begynte med briller i høst, men jeg sliter veldig med å tilpasse meg dem. Trodde ikke det skulle være vanskelig å bruke briller, men det føler jeg det er..
 
Nei. Ville ikke brukt briller uansett om jeg hadde hatt dårlig syn, da ville jeg heller tatt på linser.
Om jeg ikke kunne brukt linser hadde jeg heller bare sett dårlig.....
Briller er stygt!!
 
Mitt første møte med briller (med styrke for nærsynt) var i 4-årsalderen. I dag bruker eg eit brillepar og «dagslinser». Bytta briller ein gang i 2017 :singing:
 
Nope, burde kanskje begynt med det kjenner jeg :p
 
Nei. Ville ikke brukt briller uansett om jeg hadde hatt dårlig syn, da ville jeg heller tatt på linser.
Om jeg ikke kunne brukt linser hadde jeg heller bare sett dårlig.....
Briller er stygt!!
Jeg vil tro at dette er et trolleinnlegg, men svarer likevel.
For det første, mange kan ikke bruke linser av forskjellige grunner.
For det andre, hadde du kjent den hodepinen man får ved å ikke se ordentlig og istedenfor driver å myser, da hadde du ikke sagt det :)
 
Begynte med briller da jeg var ca 5 år-16.så linser daglig til 24. da fikk jeg nye briller og litt senere fikk jeg en skade på øynene pga linsene. Brukt briller nå 2 år 1,5 mnd... Og sannsynlig kan jeg aldri bruke linser igjen..
 
Bruker lese og databriller.
Husker ikke når jeg kjøpte dem
 
Back
Topp