Er du flink til å bruke dem, eller vil du helst at vaska skal bli fort ferdig?
Øko-programmene er jo som regel en del lengre enn vanlige program...
Øko-programmene er jo som regel en del lengre enn vanlige program...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du heldig.Bruker det på klesvasken(minus finvask og håndvask/ullvask) er ikke så store forskjellen på tidsbruken![]()
5 timer? Så upraktisk! Hadde aldri giddet.Da er du heldig.
Her har vi vanligvis brukt et program som tar en time.
Øko-programmet tar 5!!! Det er en stor forskjell iallefall. Spesielt når man skal vaske mye.
På oppvaskmaskina er det vel halvannen time lenger, men det synes jeg er greit
Ja nesten 5 timer. Skikkelig upraktisk. Derfor har jeg aldri giddet å bruke så lang tid på å vaske klær.5 timer? Så upraktisk! Hadde aldri giddet.
Bruker kortprogrammer innimellom. Sorterer klærne godt og bruker vaskeposer på endel av særlig mine klær. Tar vare på klærne så godt jeg kan, syns det betyr mer enn økoprogrammer.
Bruker programmet med 75 grader i oppvaskmaskinen.
Da er du heldig.
Øko-programmet tar 5!!! Det er en stor forskjell iallefall. Spesielt når man skal vaske mye.
En Samsung. Et par år gammel, maks 3. Husker ikke helt når vi fikk den.Oi, hva slags vaskemaskin har dere?
Om jeg har tid, så bruker jeg økoprogramDet er ca 40-60 min lengre enn vanlig program.
En Samsung. Et par år gammel, maks 3. Husker ikke helt når vi fikk den.
5 timer?? Min tar toDa er du heldig.
Jepp. Med mindre det er en innstilling jeg ikke har funnet ut av...5 timer?? Min tar to