Beklager å blande meg, men sukkervann ville jeg ikke brukt... Det fjerner ingen vondter, bare distraherer dem. :/Har du prøvd sukkervann forresten?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beklager å blande meg, men sukkervann ville jeg ikke brukt... Det fjerner ingen vondter, bare distraherer dem. :/Har du prøvd sukkervann forresten?![]()
Vi gav sukkervann på de verste kolikk takene på vår lille tulle.Har du prøvd sukkervann forresten?![]()
Bra du sier i fra Orly ❤ ville bare forhøre meg! Er jo en jungel av "kjærringråd".Beklager å blande meg, men sukkervann ville jeg ikke brukt... Det fjerner ingen vondter, bare distraherer dem. :/
Nei, men bruker å blande en liten ts sukker i teen så den ikke skal være så besk i smak.Har du prøvd sukkervann forresten?![]()
Hvordan gir du minifom dråpene. Med skje?Nei, men bruker å blande en liten ts sukker i teen så den ikke skal være så besk i smak.
Jupp, 10 dråper på barneskjeHvordan gir du minifom dråpene. Med skje?
Ja, 10 dråper i t-skje. Lar henne smatte det i seg med tungenHar vært å kjøpt inn i dag. Så er spent på hvordan det vil fungere for lillegutt. Hvordan gir du det? Skjei?
Lille her får på skjeHar vært å kjøpt inn i dag. Så er spent på hvordan det vil fungere for lillegutt. Hvordan gir du det? Skjei?
Men vet jo ikke om det har noen klar sammenheng. Jeg bruker den økologiske. Ikke NAF. Lykke til!Hvordan går det med dere nå? ❤Har en gutt med tydelige luftsmerter. Sover dårlig både dag og natt stakkars.
Er så skeptisk på alt man kan putte i disse små. Har hørt mye forskjellig om miniform.
Noen med meninger om dette?
Erfaring?
Hei ❤ Det går mye bedre. Men bruker fortsatt minifom. Synes det fungerer på lillegutt. Snart vært alene med lillegutt i 3 uker. Når sambo kommer hjem skal jeg prøve uten dråpene. Da får jeg avlastning.Hvordan går det med dere nå? ❤
Så utrolig godt å høre! Hvor lenge er det til samboeren din kommer hjem? Jeg er alene denne helga, syns det er heftig nok. :O så all ære til deg!Hei ❤ Det går mye bedre. Men bruker fortsatt minifom. Synes det fungerer på lillegutt. Snart vært alene med lillegutt i 3 uker. Når sambo kommer hjem skal jeg prøve uten dråpene. Da får jeg avlastning.
Ellers har jeg det sååå mye bedre psykisk. Elsker å være mamma ❤ For en fantastisk gave jeg har fått!
Hei. Beklager sent svar. Dagene fyker avgårde. Nå er det kun 3 dager til sambo kommer hjem ❤ Gleder meg sånn!Så utrolig godt å høre! Hvor lenge er det til samboeren din kommer hjem? Jeg er alene denne helga, syns det er heftig nok. :O så all ære til deg!
Åh så deilig, flink du har vært til å klare deg selv! Håper du får slappa av litt nå når han kommer hjem.Hei. Beklager sent svar. Dagene fyker avgårde. Nå er det kun 3 dager til sambo kommer hjem ❤ Gleder meg sånn!
Puslespillet med to store hunder og en liten gutt skal endelig deles på to.
Hvordan gikk helga for din del? ❤