Bruker dere miniform?

Har du prøvd sukkervann forresten? :)
Vi gav sukkervann på de verste kolikk takene på vår lille tulle.

Det hadde meget god effekt. Når jenta er så utslitt av å gråte og nattesøvnen ødelegges for henne, når du ser hun virkelig trenger og vil sove, men klarer ikke. Da er sukkervann livredning.
 
Hvor kjøpes amme-te? Hvor mye drikker dere av den? Kan man bruke amme-te og minifom samtidig?
 
Bruker det ja. Men usikker på virkning.
Helsesøster mente hun hadde kolikk. Det tror egentlig jeg og.
 
Jeg drikker to kopper ammete hver dag. Mini har ikke vondt i magen:happy: Men vet jo ikke om det har noen klar sammenheng. Jeg bruker den økologiske. Ikke NAF. Lykke til!
 
Elias skreik hver kveld i 2-3 timer, så begynte jeg med minifom en ettermiddag, den samme kvelden skreik han 10 minutter, etter det bare noen få minutter om kveldene, han sover nå istedet for å gråte! Helt fantastisk.
 
Har en gutt med tydelige luftsmerter. Sover dårlig både dag og natt stakkars.

Er så skeptisk på alt man kan putte i disse små. Har hørt mye forskjellig om miniform.

Noen med meninger om dette?
Erfaring?
Hvordan går det med dere nå? ❤
 
Hvordan går det med dere nå? ❤
Hei ❤ Det går mye bedre. Men bruker fortsatt minifom. Synes det fungerer på lillegutt. Snart vært alene med lillegutt i 3 uker. Når sambo kommer hjem skal jeg prøve uten dråpene. Da får jeg avlastning.

Ellers har jeg det sååå mye bedre psykisk. Elsker å være mamma ❤ For en fantastisk gave jeg har fått!
 
Hei ❤ Det går mye bedre. Men bruker fortsatt minifom. Synes det fungerer på lillegutt. Snart vært alene med lillegutt i 3 uker. Når sambo kommer hjem skal jeg prøve uten dråpene. Da får jeg avlastning.

Ellers har jeg det sååå mye bedre psykisk. Elsker å være mamma ❤ For en fantastisk gave jeg har fått!
Så utrolig godt å høre! Hvor lenge er det til samboeren din kommer hjem? Jeg er alene denne helga, syns det er heftig nok. :O så all ære til deg!
 
Så utrolig godt å høre! Hvor lenge er det til samboeren din kommer hjem? Jeg er alene denne helga, syns det er heftig nok. :O så all ære til deg!
Hei. Beklager sent svar. Dagene fyker avgårde. Nå er det kun 3 dager til sambo kommer hjem ❤ Gleder meg sånn!

Puslespillet med to store hunder og en liten gutt skal endelig deles på to.

Hvordan gikk helga for din del? ❤
 
Hei. Beklager sent svar. Dagene fyker avgårde. Nå er det kun 3 dager til sambo kommer hjem ❤ Gleder meg sånn!

Puslespillet med to store hunder og en liten gutt skal endelig deles på to.

Hvordan gikk helga for din del? ❤
Åh så deilig, flink du har vært til å klare deg selv! Håper du får slappa av litt nå når han kommer hjem. :)
Helga gikk forsåvidt greit. Hadde en tøff natt med mye skrik på lørdag hvor jeg forbanna sambo som ikke var der. Ellers bra. :p
 
Tips til amme-te:

Lag den selv, like bra , men myyye billigere:
Kjøp inn anisfrø, karvefrø, fennikelfrø og bokkehornskløverfrø. Bland det i en beholder med like deler av hver ( bruk feks kjøkkenvekt).

Jeg fant frøene billigst på vårt asiamarked, så anbefaler sjekke lignende butikker, resten fant jeg på helsekostbutikken.

Billig, fort gjort og myyyye rimeligere.

Dette inneholder akkurat det samme som weleda sin ammete :happy:
 
Back
Topp