bruke DU teppe foran?

ORIGINAL: *Starwish*

Jeg gjør det bevisst ikke. MEN, det har skjedd et par-tre ganger at jeg f.eks skulle gå mellom to butikker og det har blåst/snødd KRAFTIG, eller vært ekstremt kaldt ute (i nord i jula), at jeg da har hengt et tynt teppe lett over. Men det har da vært snakk om et par minutter og ikke helt tetta igjen.

Forstår at de må ut og advare for fy fan så mange pappskaller det finnes der ute... Venninna mi måtte si fra til ei på stranda for et par år siden... Det var sånn ca 25 grader og mamman selv satt i bikini.. Og så hadde hun hengt et tykt pledd over hele åpningen til sin ganske så nyfødte baby.. Da venninna sa ifra, tok mamman opp en MEGET varm og slapp baby. Det var nesten så det gikk galt.

Og når folk ikke har mer vett enn dette, så skjønner jeg at de ønsker å gå ut og advare mot det.

ORIGINAL: Nettiletti

Nei, har ikke gjort det til nå ihvertfall [:)]

Aldri. Men jeg bruker myggnetting og regntrekk som er ment for vogna.

Nope,.. Har brukt teppe av og til for at det skal bli mørkt når han skal sove, men han aldri dekt helt over... Med mindre det er strikka teppe med masse hull i

av og til...

Nei[:)]

Nope!!!!

ORIGINAL: Malin A

NEI

det gjør jeg ikke :)

har simo kombi og bruker bare den vind trekken foran [:D]

Nei, bruker stormtrekk, der en kan bestemme åpningen selv, og da sier det seg selv at en ikke dekker til hele åpningen. Dekker bare til slik att det ikke kommer trekk,snø direkte inn i vogna.

ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: Weronix

Eg har og Simo Kombi og bruka det trekket som er foran.... Men når det var sterkt sollys i sommar hengte eg opp sjalet mitt på halve sida - der sola skinte inn i vogna... Men har aldri tetta åpningen!

eg har og simo kombi og eg kjøpte sånn solskjerm.. på kidsandcare.no kjempe greit..justere bare itte som..gir mørke og samtidig luft inn

den så jo kjempe smart ut

Jeg labbet forbi en barnehage en dag (er nærme meg) og etter jeg så det så bestemte jeg meg for å ikke søke på den barnehagen for der hadde de visst null peiling.
Barna lå ute å sov i vognene alle mann men de hadde da tatt tjuke flistepper over åpningen på alle vognene og deretter tatt regntrekket over. DET syntes jeg var drøyt

Nei, gjør ikke det, hender jeg henger noe foran hvis vi er inne på senter eller hjemme for at hun skal sovne, men tar det da bort med en gang hun har sovna. Jeg går forbi et hus når jeg skal hente i barnehagen. Der står det ei barnevogn ute med et tykt fleecepledd hengende over vogna, det er ikke ei glippe der en gang!

eneste jeg har hatt framfor (og det hvis det er kald trekk) er helseteppe hengende lett over med store åpninger. og det er da oftest bare for en liten.liten stund[:)]

Jeg gjør det innimellom når det blåser og snør kraftig...Ser ikke problemet så lenge man ikke stenger åpningen med ett tett teppe..Jeg har altid myggnetting på vogna så teppet hviler oppa det..Masser av luft som kommer inn i vogna[;)]

æ brukt d før æ fant solskjermen.
men da brukt æ d bare sånn at d sjerma for sola så d va ei glippe i d. va bare helseteppe da men. åsså sjekka æ veldig ofte. 
men ska itj å bruk d nå mer ettersom æ har funne solskjermen :P

ja,men ikke så den dekker helle åpning... [:)]

Back
Topp