Hvorfor? Posen var kun brukt til å hente noen pakker med servitter på tørrlager. Hadde aldri tilbydd en kunde en pose som va sliten/møkkete. Denne va bare litt "knørva"![]()
Jeg har ingen god forklaring. Det blir bare feil for min del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor? Posen var kun brukt til å hente noen pakker med servitter på tørrlager. Hadde aldri tilbydd en kunde en pose som va sliten/møkkete. Denne va bare litt "knørva"![]()
Nej, jeg spurte om hun ville ha pose å tok den frem. Når hun så at den var brukt, ville hun ikke ha. Jeg hadde ikke beholdt den om den var skitten eller hullete. Den var helt fin og kunne brukesHadde heller ikke reagert. Spurte du om hun ville ha en brukt pose? Hehe.
Haha, så spesielt! Kan forstå det litt mer dersom du ga kunden valget, men pose er poseNej, jeg spurte om hun ville ha pose å tok den frem. Når hun så at den var brukt, ville hun ikke ha. Jeg hadde ikke beholdt den om den var skitten eller hullete. Den var helt fin og kunne brukes![]()
Syns jeg også.Rart å tilby brukt pose synes jeg
Nej, jeg spurte om hun ville ha pose å tok den frem. Når hun så at den var brukt, ville hun ikke ha. Jeg hadde ikke beholdt den om den var skitten eller hullete. Den var helt fin og kunne brukes![]()
Jeg hadde ikke ville hatt en brukt pose. En vet liksom aldri hva som har vært i den, selv om den ser hel og ren ut, så vet man jo aldri hva som finnes av bakterier. Og du er kanskje ren på fingrene når du holder på, men det har jo ikke kunden noen mulighet til å sjekke.
Vel, nå var posen ubrukt helt til jeg brukte den til å hente servitter på tørrlagerJeg hadde ikke ville hatt en brukt pose. En vet liksom aldri hva som har vært i den, selv om den ser hel og ren ut, så vet man jo aldri hva som finnes av bakterier. Og du er kanskje ren på fingrene når du holder på, men det har jo ikke kunden noen mulighet til å sjekke.
Vel, nå var posen ubrukt helt til jeg brukte den til å hente servitter på tørrlagersom jeg sier, så hadde jeg ikke tilbydd en kunde en skitten pose. Og ja, når jeg står ved kasse og håndtere penger så er jeg ikke "ren" på fingrene heller
alle vet jo at penger er bakteriebomber..
Går jo fort noen poser viss du har kø med kunder, og man lærer seg fort de ulike typer med kunder også. Hun her småløp inn i butikken å hadde tydelig dårlig tid. Da jobber du som servicearbeider fort, for at kunden skal komme seg fort ut. Jeg kunne henta ny pakke med poser, men det hadde hun ikke tid tilHadde tatt i mot posen![]()
Men hadde tenkt at du var meget spesiell og at de måtte ha late ansatte på butikken som ikke gidder å hente poser, men heller tilbyr kunden en brukt en![]()
Går jo fort noen poser viss du har kø med kunder, og man lærer seg fort de ulike typer med kunder også. Hun her småløp inn i butikken å hadde tydelig dårlig tid. Da jobber du som servicearbeider fort, for at kunden skal komme seg fort ut. Jeg kunne henta ny pakke med poser, men det hadde hun ikke tid til![]()
Nei, vi har en kasse som er operativSelv om hun hadde det travelt var det kanskje andre alternativer? Som en ny pose i den andre kassen eller noe?
Syns det er dårlig service jeg, men det er mi mening.
Og uansett ville jeg satt pris på om den ansatte i butikken tok seg bryderiet med å hente nye poser (er jo forskjell på meg og hun i butikken, jeg sa hva jeg mener).
Men som sagt så ville jeg nok tatt i mot posen likevel![]()