Bruke brukt pose?

Hvorfor? Posen var kun brukt til å hente noen pakker med servitter på tørrlager. Hadde aldri tilbydd en kunde en pose som va sliten/møkkete. Denne va bare litt "knørva" :p

Jeg har ingen god forklaring. Det blir bare feil for min del :)

Hadde heller ikke reagert. Spurte du om hun ville ha en brukt pose? Hehe.
Nej, jeg spurte om hun ville ha pose å tok den frem. Når hun så at den var brukt, ville hun ikke ha. Jeg hadde ikke beholdt den om den var skitten eller hullete. Den var helt fin og kunne brukes :)

Nej, jeg spurte om hun ville ha pose å tok den frem. Når hun så at den var brukt, ville hun ikke ha. Jeg hadde ikke beholdt den om den var skitten eller hullete. Den var helt fin og kunne brukes :)
Haha, så spesielt! Kan forstå det litt mer dersom du ga kunden valget, men pose er pose :)

Jeg hadde ikke ville hatt en brukt pose. En vet liksom aldri hva som har vært i den, selv om den ser hel og ren ut, så vet man jo aldri hva som finnes av bakterier. Og du er kanskje ren på fingrene når du holder på, men det har jo ikke kunden noen mulighet til å sjekke.

Jeg hadde ikke ville hatt en brukt pose. En vet liksom aldri hva som har vært i den, selv om den ser hel og ren ut, så vet man jo aldri hva som finnes av bakterier. Og du er kanskje ren på fingrene når du holder på, men det har jo ikke kunden noen mulighet til å sjekke.

Du vet jo ikke om andre har tatt på varene du kjøper heller. Du går vel ikke rundt og sjekker om det er mye bakterier på dem?
Dessuten så er det nok utrolig mye bakterier på handlekurver og vogner også.

Vel, nå var posen ubrukt helt til jeg brukte den til å hente servitter på tørrlager :) som jeg sier, så hadde jeg ikke tilbydd en kunde en skitten pose. Og ja, når jeg står ved kasse og håndtere penger så er jeg ikke "ren" på fingrene heller:p alle vet jo at penger er bakteriebomber..

Vel, nå var posen ubrukt helt til jeg brukte den til å hente servitter på tørrlager :) som jeg sier, så hadde jeg ikke tilbydd en kunde en skitten pose. Og ja, når jeg står ved kasse og håndtere penger så er jeg ikke "ren" på fingrene heller:p alle vet jo at penger er bakteriebomber..

Men kunden vet jo ikke det, for alt kunden vet kan du ha nyst, hostet, klådd deg i rompa og putta hånda inni der etterpå :p Og selvsagt noen kunne gjort akkurat det med alle poser og penger i verden, men det er ikke noe man tenker over når man ser noen henter en ny pose eller tar pengene fra kassa :p
Det blir litt sånn vi legger dopapir på doringen på offentlig toalett, men det er mindre bakterier på den doringen enn det er på mobiltelefonen, tastatur og fjernkontroller ;) Det bare føles bedre når man gjør det :p

Hadde tatt i mot posen :)
Men hadde tenkt at du var meget spesiell og at de måtte ha late ansatte på butikken som ikke gidder å hente poser, men heller tilbyr kunden en brukt en :P

Tenker du slik om krøllete 50 lapper også? :p altså kor de har vert?

Hadde tatt i mot posen :)
Men hadde tenkt at du var meget spesiell og at de måtte ha late ansatte på butikken som ikke gidder å hente poser, men heller tilbyr kunden en brukt en :P
Går jo fort noen poser viss du har kø med kunder, og man lærer seg fort de ulike typer med kunder også. Hun her småløp inn i butikken å hadde tydelig dårlig tid. Da jobber du som servicearbeider fort, for at kunden skal komme seg fort ut. Jeg kunne henta ny pakke med poser, men det hadde hun ikke tid til :)

Går jo fort noen poser viss du har kø med kunder, og man lærer seg fort de ulike typer med kunder også. Hun her småløp inn i butikken å hadde tydelig dårlig tid. Da jobber du som servicearbeider fort, for at kunden skal komme seg fort ut. Jeg kunne henta ny pakke med poser, men det hadde hun ikke tid til :)

Selv om hun hadde det travelt var det kanskje andre alternativer? Som en ny pose i den andre kassen eller noe?
Syns det er dårlig service jeg, men det er mi mening.
Og uansett ville jeg satt pris på om den ansatte i butikken tok seg bryderiet med å hente nye poser (er jo forskjell på meg og hun i butikken, jeg sa hva jeg mener).
Men som sagt så ville jeg nok tatt i mot posen likevel :)

Last edited:
Selv om hun hadde det travelt var det kanskje andre alternativer? Som en ny pose i den andre kassen eller noe?
Syns det er dårlig service jeg, men det er mi mening.
Og uansett ville jeg satt pris på om den ansatte i butikken tok seg bryderiet med å hente nye poser (er jo forskjell på meg og hun i butikken, jeg sa hva jeg mener).
Men som sagt så ville jeg nok tatt i mot posen likevel :)
Nei, vi har en kasse som er operativ :) vi var 2 på jobb, men andre var ute å ikke tilgjengelig :) så der å da med den kunden føler jeg at jeg gjor mitt for den kunden. Fordi jeg ikke tenker at det er noe problem med et krøllete pose, og har faktisk ikke opplevd det før med andre jobber/kunder :) men jeg vet det nå:p

Hadde tatt i mot posen uten å tenke noe over det. Så fin på det er jeg nok ikke :)

Vanskelig å svare på da jeg ikke har vært i den situasjonen og det er vanskelig å sette seg inn i, men hadde nok synes det var litt rart ja.

Back
Topp