Bruke brukt pose?

Evette

Gift med forumet
Jeg jobber i butikk å tilbydde en kunde en brukt pose. (Måtte evt hente nye poser på lager) Altså den var brukt til å hente tørrvarer på lager. Hun betalte ingenting for posen, men ville likevel ikke ha fordi den var brukt.... :p bare jeg som reagerer?

Jeg hadde ikke tenkt over det, så lenge den ikke var møkkete. Varene har jo emballasje, og man spiser da ikke den. :)

Hadde synes at det var rart å bli tilbudt en brukt pose, men hadde tatt imot den.

Skjønner ikke problemet , hadde ikke hatt problemer med det så lenge den ikke var skitten ;)

Jeg jobber i butikk å tilbydde en kunde en brukt pose. (Måtte evt hente nye poser på lager) Altså den var brukt til å hente tørrvarer på lager. Hun betalte ingenting for posen, men ville likevel ikke ha fordi den var brukt.... :p bare jeg som reagerer?
Matvarebutikk liksom?

Jeg ville nok hatt en ny pose...

Haha så artig! Hadde tatt posen jeg:-) Litt miljøvennlig kan vi vel klare å være vel? :P

Jeg hadde villet ha en ny pose :)
Hvorfor? Posen var kun brukt til å hente noen pakker med servitter på tørrlager. Hadde aldri tilbydd en kunde en pose som va sliten/møkkete. Denne va bare litt "knørva" :p

Back
Topp