Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Nei sier nei når det er noe hun ikke får lov til![]()
Og så forbinder jeg fy med bikkje..
Når ungen er stor nok til å skjønne det ja, har jo ikke noe for seg ennåHelt unaturlig for meg å si "fy". Sier heller "nei" og forklarer hvorfor, eks: "nei den kan du ikke ta på for da kan du brenne deg". Tror det er viktig å forklare og ikke bare si "nei!".
samme som herNei det forbinder jeg med å skulle skamme seg over noe. Bruker nei, men kun når jeg kan forvente av situasjonen at hun vet hun ikke får lov. Bruker mye m-m eller "ikke røre" også.
Jeg tror de små forstår og får med seg mer enn vi tror så derfor velger jeg å gjøre det på den måtenNår ungen er stor nok til å skjønne det ja, har jo ikke noe for seg ennåNå er tonefallet viktigst. Når de blir litt eldre og skjønner litt av hva du sier bør man holde seg til korte setninger. Sier du det der til en ettåring har hun detti ut for lenge sida
![]()
Ja de forstår utrolig myeJeg tror de små forstår og får med seg mer enn vi tror så derfor velger jeg å gjøre det på den måten![]()