Bruk av badekar/badetøy/naken?

Fødte med svart BH, tenkte aldri på hva jeg skulle ha på under vannfødsel og når fødselen var i gang og jeg kom på sykehuset, var det naturlig for meg å beholde BHen når jeg gikk i badekaret.. Har et fint bilde av da storesøster akkurat hadde kommet ut og lå på brystet mitt og er veldig glad for at jeg ikke var naken oventil, for da ville jeg ikke følt at jeg kunne vist det bort til folk... (Selvfølgelig et "nærbilde" som ikke viste private og mer blodige nedre deler...) :-)

Får ikke føde i badekar :( så ikke noe å tenke på for min del.... Men hadde jeg fått lov hadde jeg enten vært naken eller hatt en 3 kant bikini overdel på.
Hvorfor får du ikke lov? Jeg fikk beskjed igår om at jeg heller ikke får lov, og er litt irritert og skuffa:-/ Grunnen til at jeg ikke får lov er at jeg er AKKURAT på bmigrensen sykehuset har satt, så da blir jeg klassifisert som risikofødende! Kommunejordmora mi synes også dette var dumt da jeg har vært helt frisk hele svangerskapet bortsett fra bekkenløsning

Skal ikke ha med noe å bade i... Det er noe man gjør naken tenker jeg :-) Hadde jeg ikke sist heller. Vil ikke føde oppi der, men åpningsfasen oppi der er gull <3

Back
Topp