Hei. Tenkte å pakke den berømte bagen snart. Hva tar dere med mtp bading i badekaret? Bikini? Bare bikinitoppen? eller bader man naken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer til å pakke med bikinioverdelen, ja. Har aldri rukket opp i badekaret med de to forrige, så har mine tvil om jeg får bruk for bikinien, men tar med just in case. Har ikke pakket fødebaggen ennå jeg heller, men får se om jeg får somlet meg til det i morgen.Hei. Tenkte å pakke den berømte bagen snart. Hva tar dere med mtp bading i badekaret? Bikini? Bare bikinitoppen? eller bader man naken?
Haha der sa du noJeg har tenkt på å ta med bikinioverdel, men er egentlig veldig usikker på om den i det hele tatt passer lenger.
Jeg tenker også å ha med en begjagelig sportsbh! Orker ikke tanken på bikinioverdel/bh som strammer, og tror det ville føles veldig unaturlig for meg å sitte kliss nakenJeg tenker å ta med sportsbh
Hehe - ja det er kanskje bare på forhånd man tenker på såntJeg var i badekar med begge mine, men koblet aldri at jeg burde ha "badetøy" på meg Var vel nude, eller tror med første så hoppet jeg oppi med sykehus skjorten,..
men tenkte ikke på d på forhånd med de 2 andre heller Hadde d ikke vært for denne tråden hadde eg sikkert ikke tenkt på d no heller hehe.Hehe - ja det er kanskje bare på forhånd man tenker på sånt