Bruk av badekar/badetøy/naken?

Mrs. Tiger

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Hei. Tenkte å pakke den berømte bagen snart. Hva tar dere med mtp bading i badekaret? Bikini? Bare bikinitoppen? eller bader man naken?

Hei. Tenkte å pakke den berømte bagen snart. Hva tar dere med mtp bading i badekaret? Bikini? Bare bikinitoppen? eller bader man naken?
Jeg kommer til å pakke med bikinioverdelen, ja. Har aldri rukket opp i badekaret med de to forrige, så har mine tvil om jeg får bruk for bikinien, men tar med just in case. Har ikke pakket fødebaggen ennå jeg heller, men får se om jeg får somlet meg til det i morgen.

Ja, kan være grei å ha :)
Men nok med overdelen da, mini skal jo ut der nede. Noen føder vell i badekaret også, vet ikke om det gjøres lenger mtp infeksjonsfare og sånt. Kommer kanskje an på åpning, og om vannet er gått..?
Vet ærlig talt veldig lite :confused:

Jeg satt i badekar første gangen og hadde ikke med no bikini. Kommer ikke til å ha det nå heller.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Spurte jm om vannføding i går. ho sa dei fleste ikkje har på seg noko i vannet :)

Dersom du ikke har GBS bakterien (30% av alle kvinner har det) kan du fint føde i vann ;) Jeg er bærer av dette og kan nå ikke bade på offentlige steder pga at slimproppen har gått ;) Når jeg skal føde får jeg ikke føde i vann samt at jeg må ha antibiotika intravenøst ;)

Jeg har tenkt på å ta med bikinioverdel, men er egentlig veldig usikker på om den i det hele tatt passer lenger.

Jeg har tenkt å pakke bagen noen uker nå! Hadde egentlig begynt, men nå er alt bare kaos:-p Pakker den i løpet av uka tror jeg:-) Er 37 uker imorra, og skal på innskrivningssamtale på sykehuset da! Så tenker jeg kan høre litt om hva de har på sykehuset, og hva man må ta med selv, så pakker jeg kanskje i løpet av helgen:-)

Jeg var i badekar med begge mine, men koblet aldri at jeg burde ha "badetøy" på meg :P Var vel nude, eller tror med første så hoppet jeg oppi med sykehus skjorten,..

Jeg var i badekar med begge mine, men koblet aldri at jeg burde ha "badetøy" på meg :p Var vel nude, eller tror med første så hoppet jeg oppi med sykehus skjorten,..
Hehe - ja det er kanskje bare på forhånd man tenker på sånt:)

Hehe - ja det er kanskje bare på forhånd man tenker på sånt:)
men tenkte ikke på d på forhånd med de 2 andre heller :P Hadde d ikke vært for denne tråden hadde eg sikkert ikke tenkt på d no heller :P hehe.

Nei, ser ikke behovet for badetøy. Når det står på så bryr jeg meg ikke uansett. :p

Jeg hadde ikke noe på sist.

Får ikke føde i badekar :( så ikke noe å tenke på for min del.... Men hadde jeg fått lov hadde jeg enten vært naken eller hatt en 3 kant bikini overdel på.

Back
Topp