Hoppande teltplugg
Forumet er livet
Hvordan bestemte dere dere??? Til nå har jeg funnet ca 100 jeg har lyst på.. Blir liksom LITt mye bytting om jeg skal bruke alle..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ei på "kjolen som sier ja" (eller hva nå enn programmet heter) som kjøpte seg 3 stykker. Så bare å gå amokk med andre ord..AnaBanana skrev:
Jeg fant ut hvilket snitt jeg likte, om jeg skulle ha lang eller kort, vid eller smal, om det var spesielle designere jeg likte (jeg liker f.eks så og si ingen fra lilly.dk, men mange fra sincerity, ingen fra maggie sottero), etc.. Man må bare jobbe seg gjennom kravene, og til slutt har man et lite utvalg å prøve. =)Sicily skrev:
Min brudekjole var faktisk den første i hele butikken jeg prøvde, og jeg hadde ikke sett spesielt mye på nettet heller (hurra for spontanbryllup og ca 2 uker og planlegge på ;p ).. Jeg prøvde 2-3 andre også da for syns skyld liksom, men bestemte meg for kjole i det hun butikkdama dro opp glidelåsen i ryggen ca 5 minutter etter at jeg hadde entret butikken! ;)Lamaze skrev: