Brudekjoler...

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Hvordan bestemte dere dere??? Til nå har jeg funnet ca 100 jeg har lyst på.. Blir liksom LITt mye bytting om jeg skal bruke alle..

jeg har sagt til gubben at finner jeg ikke brudekjole som kler meg eller som jeg liker så kommer jeg i joggedress ;-) haha

Den ropte på meg rett og slett!

Var ei på "kjolen som sier ja" (eller hva nå enn programmet heter) som kjøpte seg 3 stykker. Så bare å gå amokk med andre ord..

Jeg fant ut hvilket snitt jeg likte, om jeg skulle ha lang eller kort, vid eller smal, om det var spesielle designere jeg likte (jeg liker f.eks så og si ingen fra lilly.dk, men mange fra sincerity, ingen fra maggie sottero), etc.. Man må bare jobbe seg gjennom kravene, og til slutt har man et lite utvalg å prøve. =)

AnaBanana skrev:
Var ei på "kjolen som sier ja" (eller hva nå enn programmet heter) som kjøpte seg 3 stykker. Så bare å gå amokk med andre ord..

Deeet er nok noe sånt jeg ender opp med ja!  Godt planen er å kjøpe kjole på nett..

Sicily skrev:
Jeg fant ut hvilket snitt jeg likte, om jeg skulle ha lang eller kort, vid eller smal, om det var spesielle designere jeg likte (jeg liker f.eks så og si ingen fra lilly.dk, men mange fra sincerity, ingen fra maggie sottero), etc.. Man må bare jobbe seg gjennom kravene, og til slutt har man et lite utvalg å prøve. =)

Jeg elsker så mange snitt, og designere og... og... ALT! Måå nok i butikk å prøve! Flere ganger

Prøvde ikke mer en 4-5 kjoler. Fant to jeg likte på, men den første jeg prøvde var bare fantastisk!!!

Den bare ropte i mot meg...
Jeg ville ha noe annerledes og noe som kunne sitte bra på min lett uformelige kropp.

Min brudekjole var faktisk den første i hele butikken jeg prøvde, og jeg hadde ikke sett spesielt mye på nettet heller (hurra for spontanbryllup og ca 2 uker og planlegge på ;p ).. Jeg prøvde 2-3 andre også da for syns skyld liksom, men bestemte meg for kjole i det hun butikkdama dro opp glidelåsen i ryggen ca 5 minutter etter at jeg hadde entret butikken! ;)

Lamaze skrev:
Min brudekjole var faktisk den første i hele butikken jeg prøvde, og jeg hadde ikke sett spesielt mye på nettet heller (hurra for spontanbryllup og ca 2 uker og planlegge på ;p ).. Jeg prøvde 2-3 andre også da for syns skyld liksom, men bestemte meg for kjole i det hun butikkdama dro opp glidelåsen i ryggen ca 5 minutter etter at jeg hadde entret butikken! ;)

Ååååh, fantastisk!!

Har prøvd en jeg liker kjempegodt, men den er ikke IT liksom.. Måtte venne meg til den litt, og da syns jeg den er litt "feil" likevel, for da vil jeg bare finne andre som jeg OGSÅ liker, så det må være en sånn NULL TVIL situasjon som skal til.. Det er godt jeg har et år på meg..

Back
Topp