brudekjoler

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
er finest???(se utifra at man er 168 høy,og slank som i 50 kg.)[8D]
(nei,skal ikke gifte meg enda eller noe,men titter da[X(][8D])

nr 1;

nr 2;

nr 3;

nr 4;

nr 5;

nr 6;

nr 7;

nr 8;

nr 9;

nr 10;

herregud så mange fine,hvordan klarer folk å bestemme seg da???[:-][:-][X(][8|]

Jeg likte 4,8 og ni aller best!!

man velger ved å prøve, også faller man for en[:D]

8 er min favoritt

ORIGINAL: lille nuppa

8 er min favoritt

sign

Nr 9 var finest.

Liker ikke sånn marengskjoler jeg

flere valg tillatt[:D]

8 !!![:D][:D]Nydelig!

ORIGINAL: Gothia

Nr 9 var finest.

Liker ikke sånn marengskjoler jeg

Helt klart nr. 8 eller 9 :) Liker ikke de som er sydd opp i skjørtet, liker at alt henger ned, men stooort ;D

ORIGINAL: lillebebis

Helt klart nr. 8 eller 9 :) Liker ikke de som er sydd opp i skjørtet, liker at alt henger ned, men stooort ;D

Jeg liker ikke stroppeløse kjoler på bruder... Syns det ser så nakent ut på en måte... Litt sånn...dristig, misforstå meg rett. [:)]
Men kjolene er fine da, men ikke noe jeg syns passer på en brud, sleng iallefall på et par stropper [;)]

MIN mening, men folk må få velge akkurat den kjolen DE vil ha når de gifter seg. [;)] (Og som sagt, kjolene er nyyydelige, det var ikke det!)

Nesten umulig å si bare EN, for de aller fleste var nyyydelige![:D]

Men jeg må si nr.8. og 9. De var forholdsvis enkle i selve skjørtet, ikke alle de heftige rusjene. Det kan bli litt for mye av det synes jeg[:)]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: lille nuppa

8 er min favoritt

sign

4, 8 eller 9.. Liker ikke kjoler med mye slikelag nedover, blir så veldig kakete og glorete.. Er fineste med tyll eller lignende der syntes jeg[:)]
Men de var fine de.
Hvilket merke er kjolene? Har sett mye selv i det siste, men det er pga at søstern min står brud til sommeren[:D]

Synes nr 9 var fin, iom den ikke var så "den brudekjolen alle har" [:)] Men uten den blomsten da, og ikke sånn oppsatt hår[:D]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

herregud så mange fine,hvordan klarer folk å bestemme seg da???[:-][:-][X(][8|]

du bestemmer deg når du prøver, pluttselig er den rette kjolen der.

Min rette ble den jeg bare prøvde på moroskyld fordi jeg synes den var jålete[8D]

Back
Topp