brudekjoler

Ikke helt min stil, er ikke så fan av "marengskjoler", men nr. 8 var ganske fin og ren i linjene. [;)]

liker ikke sånn marengs kjole.
så her ble det nr 8..

Hvilken side er disse kjolene fra???

[:D][:D]

ORIGINAL: Selveste Kråka

Jeg liker ikke stroppeløse kjoler på bruder... Syns det ser så nakent ut på en måte... Litt sånn...dristig, misforstå meg rett. [:)]
Men kjolene er fine da, men ikke noe jeg syns passer på en brud, sleng iallefall på et par stropper [;)]

MIN mening, men folk må få velge akkurat den kjolen DE vil ha når de gifter seg. [;)] (Og som sagt, kjolene er nyyydelige, det var ikke det!)

Som jeg skulle sagt det selv!!!!!!!!!!!!!!
Nr 8 da, eneste med stropper [;)]

ORIGINAL: DenicaD

aller best i verden liker jeg denne:

Så utroooolig nydelig!!!!!!!!!!!!

nr 4 og 8 [:)]

ORIGINAL: Minerva

Ikke helt min stil, er ikke så fan av "marengskjoler", men nr. 8 var ganske fin og ren i linjene. [;)]

ORIGINAL: Qualitas

8 !!![:D][:D]Nydelig!

Nr 8 eller 9 - de andre ble litt for mye "bløtkake"[8D]

3,4 og 8 [:)]

Uten tvil nr. 8 [:)]

Syns du virkelig nummer 10 var fin???? Det er den mest grusomme og vulgære brudekjolen jeg noen gang har sett! Og ja, jeg kjenner faktisk noen som har brukt den IRL. Det var grusomt. Rett og slett grusomt.

Jeg stemte på nummer 1.

stemte nr 4 og nr 8.

ORIGINAL: Lissyjane

Nr 3 og nr 8. Synes de andre ser ut som bløtekaker[:-]

Sign! [:)]

ORIGINAL: Sicily

Syns du virkelig nummer 10 var fin???? Det er den mest grusomme og vulgære brudekjolen jeg noen gang har sett! Og ja, jeg kjenner faktisk noen som har brukt den IRL. Det var grusomt. Rett og slett grusomt.

Jeg stemte på nummer 1.
tja,syntes den ikke er så værst jeg, men kunne kuttet ut den blomsten..
hvis bruden syntes den er fin,så er vel det det samme for deg?[8D]

vet ikke hvorfor jeg har så mange "bløtkakekjoler" her egentlig, for jeg har alltid sett for meg min egen brudekjole,og den har ikke det[8D][8D]
men jeg liker de litt store, får meg til å se enda mer prinsesse ut enn en vanlig enkel kjole

og denne er fiiiiiin!!!!1

Back
Topp