Åneiii...! Kjolen kom idag (veldig rask levering), men den passer ikke! Det er ikke bredden som er feil, kjolen er rett og slett for kort. Strikken som skal være under puppene er presset helt oppi puppene istedenfor, slik at jeg bare står og drar i den for å få den ned. Så kjipt! Jeg er jo 175cm høy, så jeg tenker at denne bare er designet med tanke på lavere damer som er kortere i overkroppen enn hva jeg er. Selve bredden var fin, men den presset altså alt for høyt opp. Det ble samme problem under armene, stoffet presser opp i armhulen. Ikke for trang liksom, bare for høyt oppe!
Jeg kontaktet kundeservice og spurte om en større størrelse også vil være lengre i overdelen. Gidder ikke sende i retur og begynne med ny runde toll og frakt om større størrelse bare er bredere og ikke lengre.
Så skuffet. Nå trodde og håpte jeg at brudekjolen skulle være i boks. Kjipt! Den ble jo alt for kort i skjørtet også. Etter målene på nettsiden burde skjørtet nådd ned til gulvet på meg (målene var fra under bryst til skjørtekant). Men sannsynligvis henger det sammen med at overdelen bare er for kort. Da kommer alt litt høyere opp...