Brudekjole

Snurri

Gift med forumet
Julegavene 2019
Har omsider fått meg til å bestille en brudekjole for gravide! Gifter meg om rett over en måned, og har bare utsatt det hele. Hadde alt kjøpt en kjole, men så ble jeg gravid og da passet jo ikke den lenger! Og så har jeg vært så kvalm og dårlig og har ikke orket å forholde meg til brudekjoleprøving. Så nå satser jeg på at kjolen fra nett blir å passe... Ifølge målene på nettsiden burde det gå bra, men liker jo helst å prøve klærne før jeg kjøper, særlig når det kommer til brudekjolen min. Men men, det ble kjole fra nett eller å gifte seg i kosedressen!
 
Så spennende! Post gjerne bilde, om du vil :) Blir det stort bryllup?
 
Så utrolig spennende:Heartpink Vi gifter oss i 2020 og jeg gleder meg masse masse!
 
Så gøy, blir sikkert koselig! :joyful::Heartred Gifte seg i kosedress høres jo skikkelig chill ut da ;)
 
Så gøy, blir sikkert koselig! :joyful::Heartred Gifte seg i kosedress høres jo skikkelig chill ut da ;)
Haha, har ei venninne som nekter å la meg gjøre det. Da skulle hun ta på meg sin brudekjole og bare gå på kne bak meg mens hun holdt den inn, sa hun :D Hun er noen nummer større enn meg i størrelse, og mye lavere, så det hadde blitt urkomisk.
 
Den ser veldig fin ut! Håper den sitter som støpt. :D


Gifta oss i fjor, da mini var ca 6 uker. Jeg kjøpte brudekjole da jeg var 6 måneder på vei, så kan tro det var spennende tider etter fødsel. :hilarious: Kjøpte brukt, forelska meg helt i den så måtte bare. :p
 
Den ser veldig fin ut! Håper den sitter som støpt. :D


Gifta oss i fjor, da mini var ca 6 uker. Jeg kjøpte brudekjole da jeg var 6 måneder på vei, så kan tro det var spennende tider etter fødsel. :hilarious: Kjøpte brukt, forelska meg helt i den så måtte bare. :p
Oi, passet den? Jeg ville ikke turt det, aner ikke hvordan vekta/størrelsen min blir å være etter fødsel. Ikke alle som kommer tilbake i den størrelsen de var. Jeg kjøpte også brukt, men det var jo 6mnd før jeg ble gravid... En av kjolene jeg så på, men ikke kjøpte, var hos en dame som hadde kjøpt den rett etter fødsel, men så gikk hun så mye ned i vekt frem til bryllupet at kjolen var blitt for stor. Så stor faktisk, at syersken hadde sagt at det ikke ville bli fint å sy den inn så mye.
 
Oi, passet den? Jeg ville ikke turt det, aner ikke hvordan vekta/størrelsen min blir å være etter fødsel. Ikke alle som kommer tilbake i den størrelsen de var. Jeg kjøpte også brukt, men det var jo 6mnd før jeg ble gravid... En av kjolene jeg så på, men ikke kjøpte, var hos en dame som hadde kjøpt den rett etter fødsel, men så gikk hun så mye ned i vekt frem til bryllupet at kjolen var blitt for stor. Så stor faktisk, at syersken hadde sagt at det ikke ville bli fint å sy den inn så mye.

Jepp, satt som et skudd! Den var med snøring bak og mulighet til å utvide panelet som er under snøringen, og kunne snurpes godt inn så hadde endel å gå på både opp og ned. Men var spent kan du si. :p
 
Veldig fine kjoler begge to. Håper dere får en koselig dag og at kjolen sitter som et skudd over gravidmagen:p
 
Jepp, satt som et skudd! Den var med snøring bak og mulighet til å utvide panelet som er under snøringen, og kunne snurpes godt inn så hadde endel å gå på både opp og ned. Men var spent kan du si. :p
Ja, med snøring har man jo litt mer fleksibilitet :happy:
 
Giftet meg da jeg var 7 mnd på vei med eldstemann. Prøvde og kjøpte kjole i brudekjole salongen et par mnd før bryllupet. Valgte en kjole med snøring bak, som de skulle sy om etter målene mine rett før bryllupet. Det funket bra. Sikkert lurt å kunne prøve kjolen eller velge en kjole som kan lett sys om ettersom magen vokser.
 
Jeg blir å være 4,5 mnd på vei, så ikke den største magen. Men stor nok likevel til at jeg ikke orker noen trange klær, kjenner jeg. Den kjolen jeg kjøpte før jeg ble gravid har et solid og godt innebygd korsett som gjør at midjen blir betydelig smalere. Det blir helt feil design i forhold til gravidekroppen. Og så eser magen ut iløpet av dagen, så den blir fort ganske stor, selv om babyen er bitteliten :wacky:
 
Kjempefine begge to, men gravidkjolen var virkelig fin! Om beltet fra den du egentlig skulle hatt kan tas av kan du jo ta med det over, så får du litt av hva du skulle, men i en kjole som passer kroppen. Dette blir nok bra, håper den står til forventningene når den kommer :joyful::joyful:
 
For en nydelig baby-brudekjole ❤️
Hvor et den bestilt?
 
Kjempefine begge to, men gravidkjolen var virkelig fin! Om beltet fra den du egentlig skulle hatt kan tas av kan du jo ta med det over, så får du litt av hva du skulle, men i en kjole som passer kroppen. Dette blir nok bra, håper den står til forventningene når den kommer :joyful::joyful:
Ja, det var planen. Beltet er løst, så tenke bruke det på gravidekjolen for litt bling. Beltet i seg selv er jo verdt 1000kr... Fikk det med da jeg kjøpte brudekjole brukt, har fortsatt litt bakoversveis over prisene..... Gravidekjolen var jo sånn sett en «billigkjole fra nett», men fra UK og ikke Kinakopi. Den jeg kjøpte brukt koster opprinnelig ca 15000 for kun kjolen. Den er massiv. Synd jeg ikke får brukt den, men innsving i livet er det siste jeg vil ha nå.
 
Back
Topp