LSførstegangs
Glad i forumet
Er det flere som skal ha denne vognen til babyen som kommer? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var i butikken og testet den ut i helgen. Den var superlett å håndtere. Virket stabil og hadde så mange lure funksjoner. Tror det er en vogn for de som vil ha minst anstrengelser med en vogn i hverdagen.Jeg har sett en del på denne vognen! Virker veldig bra!![]()
Kommer britax go next med ny modell i august?Ja, jeg fikk samme inntrykket! Likte bla magnetløsningen i stede for trykknapper på overtrekket. Har sett litt på Emmaljunga super viking også. Vognene er veldig like i størrelse men har sine + og - begge to. Skulle hatt det beste fra de to i en vogn!
Begge kommer med nye modeller i august så er spent på om de har gjort noen endringer da.![]()
Fremhjulene er ikke stusselige! De er gode. Og så kan de låses fast. Hvis du skal gå mye i skog eller sånn kan du bytte de ut med to store hjul som du har bak. Selges separatHar sett på den og den ser veldig bra ut! Men vet noen hvordan den er til bruk i terreng?? Framhjulene ser så stusselige ut synes jeg..![]()
Kan du ikke legge ned sportsdelen?Hadde den som sportsvogn til eldste og med bag til minste. Forelska meg helt i vognen, så det var ganske ille å måtte selge den da vesla skulle over i sportsdelen. Siden det ikke var full liggestilling sovna ho aldri i vogna![]()
Hadde aldri det problemet med storebror, han sov kjempe godt i den vogna.
Kjøpte da MB urban jungle og kommer til å kjøpe den til lillebror å. Var super fornøyd med den vognen også![]()
På den modellen vi hadde, en limited edition som jeg kjøpte i 2011 kunne man ikke det. Det vil si at det var ikke full liggestilling men det de kalte for hvilestiling.Kan du ikke legge ned sportsdelen?