Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har sinnssyke smerter på høyre ribben og når jeg puster dypt inn og ut og klemmer på ribbeina gjør det kjempe vondt. (høyre side) Jeg er ikke så veldig høy (164 cm) og føler babyen tar absolutt hele magen min selvom hodet er godt festet langt ned i bekkenet. Er 39 + 4 i dag .. Har dere opplevd noe sånne smerter?
Huff:/ Jeg har hørt om noen har opplevd det, så det er nok mulig. Sterke disse små!
Selv er jeg veldig øm i ribbeinet på venstre side. Bare 160 så lillegutt tar hele magen. Hvis jeg sitter for mye så får jeg mye press oppover mot ribbeinet og da blir det fort vondt/ømt. Hjelper heldigvis å legge seg ned litt sånn at det presser mindre. Kjenner ganske godt spark opp mot ribbeinet. Roper ofte høyt AU
Håper du ikke har brestet ribbein da, det kan ikke være særlig godt :/
Turbotrollet her i magen bristet et av ribbebeina mine for noen uker siden.
Ikke noe godt
Vondt ved bevegelse. Helt forferdelig når jeg måtte hoste/nyse/le. Ellers vondt ved dype innpust og utpust. Vondt å ligge på den sida. Selvfølgelig ganske vondt å ta/trykke på.
Må bare ta det med ro. Som regel er 8. dagen værst sier de, så blir det bedre Stemte någen lunde med meg. Ble gradvis værre en ukes tid, så ble det heldigvis fort bedre etter det