Bristet ribbein?

Mammafor2engler♡

Forelsket i forumet
Har sinnssyke smerter på høyre ribben og når jeg puster dypt inn og ut og klemmer på ribbeina gjør det kjempe vondt. :( (høyre side) Jeg er ikke så veldig høy (164 cm) og føler babyen tar absolutt hele magen min selvom hodet er godt festet langt ned i bekkenet. Er 39 + 4 i dag .. Har dere opplevd noe sånne smerter?

Huff:/ Jeg har hørt om noen har opplevd det, så det er nok mulig. Sterke disse små!

Selv er jeg veldig øm i ribbeinet på venstre side. Bare 160 så lillegutt tar hele magen. Hvis jeg sitter for mye så får jeg mye press oppover mot ribbeinet og da blir det fort vondt/ømt. Hjelper heldigvis å legge seg ned litt sånn at det presser mindre. Kjenner ganske godt spark opp mot ribbeinet. Roper ofte høyt AU :p

Håper du ikke har brestet ribbein da, det kan ikke være særlig godt :/

Turbotrollet her i magen bristet et av ribbebeina mine for noen uker siden.
Ikke noe godt :(
Vondt ved bevegelse. Helt forferdelig når jeg måtte hoste/nyse/le. Ellers vondt ved dype innpust og utpust. Vondt å ligge på den sida. Selvfølgelig ganske vondt å ta/trykke på.
Må bare ta det med ro. Som regel er 8. dagen værst sier de, så blir det bedre :) Stemte någen lunde med meg. Ble gradvis værre en ukes tid, så ble det heldigvis fort bedre etter det:)

God bedring, og husk å slappe av :)

Au, det høres vondt ut! Har også hørt om andre det har skjedd med, men ingen erfaring selv.. Håper det blir bedre når bebisen kommer ut :)

Back
Topp