Brio vogn eller Emmaljunga?

Når jeg ser Brio og emmaljunga vognene her i syden (sportsdelen), så tenker jeg at ungene må daue av varme.

Når er ikke varme eg veldig problem i Norge, men i fjor var det utrolig varmt i flere uker på sommeren og sa hadde jeg perm. Så det skjer jo..

Tror nok det blir stokke vogn på oss :) I grått, syns de er så fine!

Vi er veldig fornøyde med vår brio happy med lufthjul. Eneste minuset er ikke integrert myggnetting. Er sikkert hipp som happ om man velger brio eller emmaljunga, men personlig synes jeg brio er penere, emmaljunga er litt "klumpete"..

Må bare spørre... har dere alle råd til å kjøpe nye vogner til en innmari stiv pris? Jeg kjøpte brukt quinny vogn som vi var kjempefornøyd med ved forrige barn. Den fungerer fint enda, også har jeg en gammal simo arve vogn som fungerer fint som vogn i bhg.

Har en city cross men har så lyst på stokke trailz, mannen mener det er tull å bruke så mye penger på ny vogn:P

Må bare spørre... har dere alle råd til å kjøpe nye vogner til en innmari stiv pris? Jeg kjøpte brukt quinny vogn som vi var kjempefornøyd med ved forrige barn. Den fungerer fint enda, også har jeg en gammal simo arve vogn som fungerer fint som vogn i bhg.
Vi var veldig heldige som fikk en simo kombi i julegave forrige gang. Den koster vel drøye 5-6 tusen kroner ny.

Har veldig lyst på emmaljunga fordi den har endel praktiske løsninger som ikke simoen har. Størrelsesmessig er de nok like store. Men blir nok med drømmen :P 10 lapper for en kombi blir i drøyeste laget for meg. For heller kjøpe ny brukt sovevogn til storesøster :-)

Vi har hatt to emmaljungavogner. Den første var mondial duo combi i leatherette (creme) og den andre var city cross (dark grey). Utrolig fornøyd med begge vognene! Supre og trille, god plass til barn (også med pose oppi) mondial bagen hadde rygg i selve bag delen, noe som var veldig kjekt i en overgangsfase fra bag til sportsdel. Barna er jo ofte nysjerrig og vil opp å se tidligere enn de ofte er "klar" for en sportsvogn ;) de er lune og gode, og de tar liten plass i bil helt sammenlagt. Mondialen er større og tar selsagt litt større plass en city crossen :)
Har lite erfaring med brio (kun hatt brio race) men hadde helt klart gått for emmaljunga igjen om det sto mellom de to vognene.

Har erfaring med Emmaljunga Edge. Veldig fornøyd!

God plass i bag og sportsdel, hadde svingbare forhjul. Veldig praktisk for min bruk!

Emmaljunga <3

Back
Topp