Brio vogn eller Emmaljunga?

perla83

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Hva tenker dere? Jeg har hatt emmaljunga før, ikke Brio sin, men bagdelen er god og romslig i Brio også :)
 
Har ikke hatt Emmaljunga, men vi har hatt Brio happy hele veien til storesøster, og er VELDIG fornøyd. Kommer ikke til å kjøpe ny vogn til mini i magen ☺ Vi har en lettere trille i tillegg nå når hun er blitt så tung da, men det gjelder jo Emmaljunga også. De blir tunge å trille etterhvert som ungene blir tunge :p
 
Ingen av de :p
 
Eg står mellom emmaljunga og brio go next.Men så har eg falt for Silver Cross elegance så eg vurderer den også sterkt :)

Vi lurer på og gjøre en harrytur utav det og reise inn til Strømstad/svinesund å se..
 
emmaljunga nitro city hadde vi sist og skal ha smme bare ny igjen..verdens beste vogn etter min mening :)
 
Har emmaljunga, både egde og scooter, og kommer nok aldri til å vurdere annet merke! Superfornøyd.
Med alt fra helhet til detaljer.
Men det er jo smak og behag selvfølgelig.
 
Her blir der emmaljunga edge eller noke i den dur. Hadde den til jenta mi sist å var KEJMPE fornøyd, men tanke på at dette blir en vinterbaby så vil eg ha ei me stor bag og som er god å trille. Så vurderer ikkje andre nei ;)
 
Har ennaljunga til jenta mi. Kjøpte den brukt til henne. Den var brukt i 3 år dag vi kjøpte den, og har nå brukt den nesten i 4 år. Men den har vært helt super. Kommer seg frem overalt, uansett føre og brøytekanter! Men den er jo stor da. Perfekt for oss som bor i byen uten bil og med heis i blokka. Og siden den har sånn stølkurv under får vi med oss alt av varer under den når vi tar helgehandlingen. :) Tenker jeg vil bruke liggedelen til denne vognen til den lille også. Liggedelen er jo nesten ikke brukt. De ligger jo så kort tid i den. Men sittedelen er helt utslitt! Så når det blir tid for sitting i vognen så må vi nok ha ny.
 
Jeg gikk for Emmaljunga denne gangen også :) fant en nesten ny på finn.no til 5500kr :) Jeg forelsket meg i den. Ja er kanskje tidlig, men jeg er så sikker at alt vil gå bra :) :) Så ble Emmaljunga City Cross her :)
 
Elsker vår Emmaljunga city cross som vi hadde til eldstemann, men denne gangen har jeg veldig lyst på Stokke
 
Veldig fornøyd med vår brio happy! Syns den er lett å trille, lett å legge sammen og veldig fin og enkel i utseende. Både brio og emmaljunga har jo gode vogner, så blir vel litt smak og behag hva man velger :)
 
Jeg kommer til å velge den vogna som har størst bag, noe som sist var Emmaljunga Edge Duo. Eller Basson var størst, men det var ett eller annet med de vognene som gjorde at vi ikke valgte de. Så jeg sier Emmaljunga. Men man må velge etter smak og behag. Kjenne hvordan de er og trille osv. Fordi om Emmaljunga var god å trille for noen år siden, så trenger den ikke å være det nå.
 
Jeg er litt usikker, men har fått tips om å se etter tyngden på vogna, særlig understellet. Den skal jo ut og inn av bil relativt ofte, og jeg har hørt at en del av Emmaljunga - vognene er ganske tunge, men jeg har i utgangspunktet ikke sett så nøye enda :)
 
Vi har BRIO Happy og har vært veldig fornøyd, bortsett fra understellet. Vi valgte små, svingbare hjul foran, god kjørecomfort, men lite demping for barnet. Så litt misfornøyd med det.
 
Vi hadde emmaljunga edge duo S til storesøster, og kommer til å bruke den når bebisen kommer også.. :)
 
Vi hadde emmaljunga edge til førstemann, veldig fornøyd med den som bagvogn. På minussiden tar den fryktelig stor plass i bilen, og er litt tung. Men veldig god å trille, stor og lun bag til den lille. Vi solgte den da, men får se om vi går for en brukt edge kanskje. Har også sett litt på brio happy, faktisk. Mest drømmer jeg om bugaboo buffalo, men den er så dyr at den utgår nok :p
 
Har veldig lyst på emmaljunga. Men med de syke prisene på den vogna føler jeg dessverre ikke at det er verdt det!
 
Har brukt emmaljungla (city cross) til begge, så vognen går i arv igjenn nå til nestemann :) veldig fornøyd og lett og trille og ta ned seg i bil... Litt liten babybag, men d har gått fint, selv med store babyer
 
Back
Topp